اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کردی در گفت‌وگو با فارس:

ماهان تندیس قم دومین پیروزی متوالی را می‌خواهد

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: با احترام به تیم زمزم اصفهان باید بگویم که تیم ما در بازی مقابل این تیم دومین پیروزی متوالی خود را می‌خواهد.

ماهان تندیس قم دومین پیروزی متوالی را می‌خواهد

رضا کردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: هدف ما این است که در تمام بازی‌های این فصل با انگیزه کسب سه امتیاز به میدان برویم، ما تیمی هستیم که توانایی این را داریم که هم در خانه و هم در میهمانی حریفان پیروز باشیم.

وی ادامه داد: بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های برتر کشور به سبب اینکه بازیکنان خوبی در تمام تیم‌ها حضور دارند سطح بالایی دارد و به بازیکنان تیم ماهان تندیس قم گفته‌ایم که حق ندارند هیچ حریفی را دست کم بگیرند.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم اضافه کرد: به نظر من بازی با تیمی که به تازگی به رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور آمده و تقریبا ناشناخته به نظر می‌رسد کمی سخت است اما برای ما مهم اجرا شدن خوب و صحیح تاکتیک‌هایی است که برای این بازی در نظر گرفته‌ایم.

وی ابراز کرد: تازه آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است و تیم‌ها به تازگی از شرایط بدن‌سازی و کارهای تمرینی خارج شده‌اند و نمی‌توان انتظار داشت در همین هفته آغازین یک تیم را در اوج آمادگی دید، ما خودمان نیاز به کار و زمان بیشتر برای بهتر شدن داریم و برابر زمزم اصفهان سعی می‌کنیم با استفاده از تجربه و نبوغ بازیکنان خودمان به پیروزی برسیم.

وی تاکید کرد: من حتی هفته قبل که توانستیم تیم شهرداری ساوه را شکست بدهیم اشاره کردم زمانی برای انجام کارهای بدن‌سازی نداشته‌ایم و به هفته‌های آغازین لیگ برتر به عنوان فرصتی برای آماده سازی تیم و ایجاد هماهنگی بین نفرات نگاه می‌کنیم.

کردی عنوان داشت: ما این هفته در مقابل تیمی بازی می‌کنیم که در گام نخست شکست سنگینی را تجربه کرده و حالا در مقابل ماهان تندیس قم قرار می‌گیرد، همیشه جدال تیم‌های قمی و اصفهانی در لیگ برتر فوتسال حساس و در عین حال جذاب بوده است و این بازی نیز می‌تواند اینگونه باشد.

وی با اشاره به آمادگی بازیکنان ماهان تندیس قم برای کسب دومین برد این فصل بیان داشت: ما در مقابل تیم فوتسال شهرداری ساوه بازی خوبی انجام دادیم، به خصوص اینکه اجازه ندادیم این تیم به جز یک بار به گل دیگری دست پیدا کند و حالا با توان بیشتر مقابل تیم زمزم اصفهان قرار می‌گیریم.

مسابقه تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و زمزم اصفهان از هفته دوم فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 امروز در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول