اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از تغییر نام تیم از صبا به ماهان تندیس

ترکیب تیم فوتسال ماهان تندیس قم در لیگ پانزدهم مشخص شد

ترکیب نهایی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مشخص شد.

ترکیب تیم فوتسال ماهان تندیس قم در لیگ پانزدهم مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بازیکنان تیم فوتسال ماهان تندیس قم برای حضور در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی مشخص شدند که این تیم برای نخستین بار حضور در بالاترین سطح فوتسال کشور را تجربه می‌کند.

پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی آغاز شد که با افزایش یک تیم نسبت به لیگ چهاردهم قرار است این دوره لیگ برتر فوتسال با حضور 14 تیم لیگ برتری برای فتح جام پانزدهم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به انجام برسد.

در بین 14 تیم حاضر در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، نماینده قم بعد از سال‌ها که با نام‌های سهیل، فراز، ارم کیش، تربیت بدنی، کیش ایر و صبای قم در لیگ برتر شرکت می‌کرد، برای نخستین بار با نام ماهان تندیس قم به مصاف حریفان می‌رود.

بر این اساس در لیست بازیکنان و تیم فوتسال ماهان تندیس قم در فصل 1392 لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور، محمدرضا دهقانی، میثم ملایی و مسعود ایازی به عنوان سه دروازه‌بان در لیگ این فصل انجام وظیفه خواهند کرد.

این در حالی است که با جدایی علی‌اصغر حسن‌زاده از تیم فوتسال قم و رفتن وی به لیگ فوتسال روسیه، از این فصل سعید قاسمی به عنوان کاپیتان در تیم ماهان تندیس قم بازی خواهد کرد، ضمن اینکه نفرات دیگر تیم فوتسال ماهان تندیس قم در لیگ برتر همگی از چهره‌های شناخته شده فوتسال قم هستند.

علیرضا وفایی، محمد برزگر، محمد کرمانی، علی‌اصغر احمدی، محمدحسین کوهستانی، علی ابراهیم بیگی، اسماعیل سعادت یوسفی، مسلم اولاد قباد، طاها نعمتیان و مهدی زاهدی دیگر اعضای تیم فوتسال ماهان تندیس قم در لیگ پانزدهم فوتسال کشور هستند که نامشان در لیست این تیم در دیدار خانگی هفته اول مقابل تیم فوتسال شهرداری ساوه نیز قرار داشت.

این در حالی است که نسبت به فصل گذشته علی‌اصغر حسن‌زاده با رفتن به لیگ فوتسال روسیه، میثم ایلانلو با رفتن به تیم دبیری تبریز، مهدی حسن‌زاده و علی شریفی رسما در تیم ماهان تندیس قم حضور ندارند و چند بازیکن جوان جایگزین آنها شده‌اند.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل خود را مقابل تیم فوتسال شهرداری ساوه برگزار کرد و با نتیجه جالب توجه چهار بر یک به پیروزی رسید.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ برتر کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، فوتسال صبای قم در هفته دوم از فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت 17 روز جمعه بیست و دوم شهریور ماه در سالن پیروزی اصفهان به مصاف تیم زمزم این شهر می‌رود.

انتهای پیام/78002/ع30/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول