اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته اول لیگ برتر فوتسال

ماهان تندیس قم لیگ برتر فوتسال را با گلباران شهرداری ساوه آغاز کرد

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در نخستین هفته فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با اختلاف چهار گل مقابل تیم شهرداری ساوه به برتری دست یافت.

ماهان تندیس قم لیگ برتر فوتسال را با گلباران شهرداری ساوه آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شامگاه جمعه پانزدهم شهریور ماه با برگزاری سه مسابقه از هفته نخست پیگیری شد و طی آن تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دیداری خانگی موفق به شکست تیم فوتسال شهرداری ساوه شد.

شاگردان رضا کردی در تیم فوتسال ماهان تندیس قم در حالی که در این دیدار در مقابل دیدگان تماشاگران قمی حاضر در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم بازی می‌کردند، در نیمه اول بازی بهتری نسبت به میهمان ارائه کردند اما با وجود بازی بهتر تنها توانستند یک بار دروازه میزبان را باز کنند و در نهایت با نتیجه یک بر صفر حریف را در نیمه نخست شکست دادند.

در این مسابقه که از جذابیت بسیار بالایی نیز برخوردار بود و دو تیم در تمام لحظات مسابقه جدالی نزدیک و نفس گیر داشتند، نیمه نخست با برتری یک بر صفر به سود ماهان تندیس قم به پایان رسید و دو تیم بعد از 10 دقیقه استراحت به نیمه دوم آمدند.

در نیمه دوم ماهان تندیس قم بر تعداد گل‌های زده خود افزود و گل دوم خود را خیلی زود در دقیقه اول نیمه دوم توسط محمد کرمانی که زننده گل اول بود به دست آورد تا محمد کرمانی و ماهان تندیس قم دو گله شوند اما بعد از این گل تیم شهرداری توانست یکی از گل‌های خود را توسط مصطفی ظریفیان جبران کند.

بعد از گل اول تیم شهرداری ساوه، بازیکنان تیم فوتسال ماهان تندیس بر شدت حملات خود افزودند و در حالی که تا لحظات پایانی کمی از هماهنگی نیمه نخست خارج شده بودند توانستند بر روی دو ضد حمله دروازه تیم فوتسال شهرداری ساوه را باز هم باز کنند و بدین ترتیب این بازی با نتیجه پرگل چهار بر یک به سود تیم فوتسال ماهان تندیس قم به پایان رسید تا نماینده قم که به تازگی جایگزین تیم فوتسال صبا، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال شده، فصل جدید لیگ برتر را در دوره پانزدهم با پیروزی پرگل آغاز کند.

در این دیدار محمد کرمانی سه بار برای ماهان تندیس گلزنی کرد و دیگر گل را علی ابراهیم بیگی به ثمر رساند در حالی که تنها گل تیم فوتسال شهرداری ساوه توسط مصطفی ظریفیان بازیکن با تجربه این تیم به دست آمد.

انتهای پیام/78002/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول