اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال

ماهان تندیس قم میزبان شهرداری ساوه شد

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در نخستین بازی از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر جمعه در دیداری خانگی برابر شهرداری ساوه به میدان می‌رود.

ماهان تندیس قم میزبان شهرداری ساوه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از امروز پنجشنبه سیزدهم شهریور ماه با رقابت 14 تیم مدعی قهرمانی آغاز خواهد شد و تیم‌های لیگ برتری در دو بازی حساس شب نخست هفته اول به مصاف یکدیگر می‌روند، اما ماهان تندیس قم در روز دوم این هفته به میدان خواهد رفت.

ماهان تندیس قم که برای برگزاری نخستین بازی خود از تیم فوتسال شهرداری ساوه و شاگردان سیدمهدی ابطحی در این تیم میزبانی می‌کند قصد دارد بعد از تغییر و تحولاتی که با جابجایی امتیاز صبا به ماهان تندیس انجام شد، شروع پرقدرتی در لیگ پانزدهم داشته باشد.

در این دیدار که در سالن شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد، جای علی‌اصغر حسن‌زاده بازیکن ملی‌پوش فصل گذشته در ترکیب قمی‌ها خالی است زیرا این بازیکن رسما به لیگ روسیه رفته است و میثم ایلانلو و مهدی حسن‌زاده دیگر قمی‌هایی هستند که دیگر در قم بازی نمی‌کنند.

با این حال ماهان تندیس قم تیم کم‌مهره‌ای نیست و بازیکنان بزرگی همچون علیرضا وفایی، ابوالقاسم اروجی، محمدحسین کوهستانی، محمد دهقان، محمد کرمانی و محمد برزگر در این تیم بازی می‌کنند و همگی امید دارند که لیگ را با قدرت آغاز کنند.

کسب نتیجه پیروزی در هفته نخست از فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خبر خوشحال‌کننده‌‌‌ای برای طرفداران ماهان تندیس قم خواهد بود و آنهایی که قصد دارند امسال حمایت همه جانبه‌ای از تیمشان برای کسب سهمیه فوتسال باشگاه‌های آسیا داشته باشند، بی‌صبرانه منتظر جمعه شب هستند تا دیدار ماهان تندیس با شهرداری ساوه در قم را تماشا کنند.

بر اساس برنامه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال دیدارهای هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ فوتسال باشگاه‌های برتر کشور از امروز با انجام دیدار همشهری‌های تبریزی آغاز می‌شود ولی ماهان تندیس قم از ساعت 17 عصر جمعه 15 شهریور ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم از تیم فوتسال شهرداری ساوه پذیرایی خواهد کرد.

در حالی که تعداد تیم‌های لیگ برتری نسبت به فصل گذشته فوتسال باشگاه‌های برتر کشور یک تیم افزایش پیدا کرده و به 14 تیم رسیده است، در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال ماهان تندیس با سرمربیگری رضا کردی و تیم فوتسال شهرداری ساوه با هدایت سیدمهدی ابطحی گام به جدال با حریفان می‌گذارند و در هفته نخست در قم با یکدیگر دیدار می‌کنند.

انتهای پیام/78002/ک40/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول