اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه:

ماهان تندیس قم با استفاده از خلاقیت‌های فردی پیروز شد

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه عامل باخت تیمش در دیدار خارج از خانه برابر ماهان تندیس قم را خلاقیت‌های فردی بازیکنان ماهان دانست.

ماهان تندیس قم با استفاده از خلاقیت‌های فردی پیروز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمهدی ابطحی عصر امروز بعد از شکست چهار بر یک تیمش در دیدار خارج از خانه هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتسال ماهان تندیس قم، تصریح کرد: بازیکنان ما در این دیدار خوب بودند و ما توانستیم مقابل ماهان تندیس قم بازی خوبی انجام بدهیم اما حریف خلاقیت بازیکنان این تیم نشدیم.

وی ادامه داد: ما برای کسب امتیاز به قم آمده بودیم و قصد داشتیم تیم ماهان تندیس را در خانه‌اش متوقف کنیم اما بر عکس تیم ما که در این دیدار قدر موقعیت‌های گلزنی را ندانست تیم فوتسال ماهان تندیس موفق شد از فرصت‌های خود به خوبی بهره ببرد.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه عنوان کرد: تیم ماهان تندیس نسبت به فصل گذشته که با نام صبا در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور پیدا می‌کرد کمی تغییر کرده و البته نفرات خوب خود را از دست داده است اما تیم‌های قمی همیشه موفق بوده‌اند.

وی ابراز داشت: ما یک تیم جوان و کاملا با میانگین سنی پایین هستیم، ما نیز نسبت به فصل گذشته بسیاری از بازیکنان خود را تغییر داده‌ایم و با تیمی کاملا متفاوت نسبت به چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور گام به لیگ پانزدهم گذاشته‌ایم.

ابطحی عنوان کرد: بازیکنان ما در نیمه اول پا به پای تیم فوتسال ماهان تندیس پیش آمدند و به جز یک اشتباه که منجر به تنها گل تیم میزبان شد ما اجازه باز شدن دروازه را به تیم حریف ندادیم اما در نیمه دوم همانگونه که اشاره کردم بازی خلاقانه تیم فوتسال ماهان تندیس موجب پیروزی آن‌ها شد.

وی یاد آور شد: با این حال ما از ادامه بازی‌های لیگ برتر ناامید نیستیم و سعی می‌کنیم برای بازی‌های آینده نقاط ضعف خود را برطرف کرده و به تقویت نقاط قوت بپردازیم و برای جبران سه امتیاز از دست رفته در این دیدار مقابل دیگر حریفان با قدرت بیشتری به میدان برویم.

تیم فوتسال شهرداری ساوه در هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری خارج از خانه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میهمان تیم فوتسال ماهان تندیس قم بود و با نتیجه چهار بر یک از میزبان خود شکست خورد.

انتهای پیام/78002/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول