اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس تأکید کرد

ارائه الگوی کشت برای کشاورزان جنوب کرمان

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: باید در منطقه الگوی کشت برای کشاورزان ارائه شود تا محصولات و زحمات مردم از بین نرود.

ارائه الگوی کشت برای کشاورزان جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی عصر امروز در جمع کارکنان سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: نهایت کارکرد ما در خدمتگزاری 30 سال و مدت آن کوتاه است و آنچه از ما می‌ماند هم می‌تواند سبب عزت و سربلندی و هم بر عکس باشد.

وی با بیان اینکه باید قدر این فرصت را بدانیم و خدمتگزار مردم باشیم و این موضوع همیشه و در همه حال باید سرلوحه کار ما باشد، افزود: باید در منطقه الگوی کشت برای کشاورزان ارائه شود تا محصولات و زحمات مردم از بین نرود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس با بیان اینکه کار نماینده قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون است و کار اجرایی نیست، تصریح کرد: هدف ما از بازدید ادارات شهرستان این است که بر کار دستگاه‌های اجرایی نظارت داشته باشیم که اگر مشکلاتی در این راستا باشد، برطرف شود.

عارفی خاطر نشان کرد: 22 سال کار مدیریتی در این نظام انجام دادم، سیاسی بازی نکردم و اگر بدانم کسی این کار را انجام می‌دهد، مسئولان آن نهاد را زیر سئوال می‌برم و هیچ عزل و نصبی را با این دید و تفکر انجام نداده و امروز هم خدمتگزار مردم هستم.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی محلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما باید به فکر منطقه خود باشیم، متذکر شد: بخش عمده فعالیت اقتصادی منطقه ما کار کشاورزی است و باید برای این بخش بیشتر کار کنیم.

وی عنوان کرد: شهدا رفتند و قصد قربت کردند به این امید که کسی جز خداوند متعال به مدد ما نمی‌آید، در سازندگی کشور هم باید با هم باشیم، خداوند هم نصرت می‌دهد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه محصولات کشاورزی جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی گام خوبی در معرفی ظرفیت‌های منطقه بود، ابراز داشت: در منطقه در زمینه‌هایی مانند شیلات و دام باید بیشتر کار شود.

انتهای پیام/80002/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول