اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سپری شدن 15 سال از کلنگ‌زنی

سد میرزای شیرازی 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی گفت: سد میرزای شیرازی کوار در دولت اول سازندگی و بیش از 15 سال پیش کلنگ‌زنی شده اما تاکنون بیش از 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سد میرزای شیرازی 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم کوار در مجلس شورای اسلامی، داریوش اسماعیلی اظهار داشت: انتظار می‌رفت در سال‌های گذشته که کشور از اعتبارات عمرانی خوبی برخوردار بود، اعتبار لازم برای این پروژه جذب می‌شد و این سد تا به امروز به اتمام می‌رسید.

وی با بیان اینکه کشور از لحاظ بودجه عمرانی وضعیت گذشته را ندارد و در حال حاضر با کمبود اعتبارات عمرانی در اجرای پروژه‌ها مواجه است، اضافه کرد: در قانون بودجه سال 92 و در لایحه پیشنهادی دولت، 40 میلیارد ریال به مجلس برای این سد پیشنهاد شده بود که با پیگیری‌هایی که صورت گرفت و استدلال‌هایی که به کمیسیون تلفیق ارائه شد، این اعتبار به 70 میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.

اسماعیلی تصریح کرد: اعتباری که به این سد تعلق گرفته است، برای بهره‌برداری از آن کافی نیست و بسیار کمتر از میزان مورد نیاز است که بتواند تاثیری در عملیات اجرایی این پروژه داشته باشد و امیدواریم در بودجه سال آینده که معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری قول داده تا 15 آذر ماه سال جاری تقدیم مجلس کند، اعتبار کافی برای این سد در نظر گرفته شود.

نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مطالبات جدی و آرزوهای مردم کوار افتتاح سد میرزای شیرازی این شهرستان است که از روز اول تمام تلاشم را برای حل مشکلات این پروژه به کار گرفته‌ام.

انتهای پیام/2448/ی/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول