اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

پروژه‌های نیمه تمام در ساوجبلاغ تکمیل شود/تخصیص اعتبارات به پروژه‌های نیمه تمام

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با تأکید بر اتمام هر چه سریع‌تر پروژه‌های نیمه تمام در این شهرستان گفت: در این راستا اعتبارات لازم برای اتمام آنها تخصیص می‌یابد.

پروژه‌های نیمه تمام در ساوجبلاغ تکمیل شود/تخصیص اعتبارات به پروژه‌های نیمه تمام

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های فرمانداری تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

وی ادامه داد: برخی از این پروژه‌ها با پیشرفت 80 درصد هستند که با تمهیدات انجام شده به این گونه پروژه‌ها با پیشرفت 80 درصد اعتبارات ارائه می‌شود تا هر چه سریع‌تر تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسد.

این مسئول با بیان اینکه اعتبار اختصاص داده شده به این شهرستان در سال‌جاری 25 میلیارد و 270 میلیون تومان است افزود: تلاش می‌شود تا در مسیر خدمات‌رسانی بیشتر به مردم و توسعه و آبادانی این شهرستان بیش از پیش گام برداشته شود تا بتوانیم رضایتمندی مردم را داشته باشیم.

حدادی یکی از پروژه‌هایی که باید هر چه زودتر به مرحله اجرایی درآید را اجرای طرح تصفیه‌خانه شهر هشتگرد و شهر جدید هشتگرد عنوان کرد.

وی مبلغ تخصیص داده شده برای این طرح را 16 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این اعتبار به اداره آبفا و از طریق اعتبارات استانی تخصیص داده شده که به زودی به مرحله اجرا درخواهد آمد.

فرماندار ساوجبلاغ ایجاد طرح‌های عمومی، فرهنگی و هنری، آموزش و مقاوم‎سازی سازه‌های روستایی را نیز مهم ارزیایی کرد و افزود: برای اجرایی شدن این طرح‌ها نیز مبلغی بالغ بر 6 میلیارد و 928 میلیون تومان تخصیص داده شده است که امیدواریم با جذب این اعتبارات توسط دستگاه‌های اجرایی تحول چشمگیری در سطح شهرستان ایجاد شود.

*تخصیص بیش از یک میلیارد تومان برای افزایش محصولات کشاورزی در ساوجبلاغ

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در بخشی از سخنان خود از تخصیص بیش از یک میلیارد و 341 میلیون تومان به منظور افزایش محصولات کشاورزی، دامی، طیور و محصولات زارعی خبر داد و گفت: این شهرستان استعدادها و ظرفیت‌های بسیار بالایی در بخش‌های مختلف کشاورزی دارد لذا باید با ارائه و اختصاص تجهیزات و اعتبارات در گسترش این مهم گام برداریم.

حدادی تکمیل سالن‌های ورزشی در روستای قوهه، خور، خوروین و شهر  گلسار، شهر جدید هشتگرد و زمین چمن روستای آغشت را نیز از طرح‌های ورزشی اولویت‌دار در ساوجبلاغ عنوان کرد.

حدادی یکی از مهم‌ترین و حساس‌‌ترین اقداماتی که باید در این شهرستان انجام شود روشنایی و اصلاح هندسی جاده کرج هشتگرد عنوان و تأکید کرد: این جاده یکی از جاده‌های ترانزیتی است که باید هر چه سریعتر اقدامات اساسی به منظور ایجاد روشنایی و اصلاح هندسی آن انجام شود.

وی تخصیص 3 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار برای راه‌اندازی و احداث نمایشگاه عرضه مستقیم کالا را یکی دیگر از اقدامات انجام شده در این شهرستان و در راستای توسعه خدمات‎رسانی به مردم عنوان کرد.

انتهای پیام/2302/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول