اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اداره محیط زیست استان بوشهر خبر داد

تامین اعتبارات، راه حل جلوگیری از آلودگی دریای بوشهر

مدیرکل محیط زیست استان بوشهر گفت: برای جلوگیری از آلودگی دریای بوشهر به اعتبارات زیادی نیاز داریم.

تامین اعتبارات، راه حل جلوگیری از آلودگی دریای بوشهر

اصغر مطهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با بیان اینکه از اوایل بهار بحث آلودگی دریای بوشهر پیگیری شده است، گفت: با کمک شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل محیط زیست، برای جلوگیری از این آلودگی اقداماتی صورت گرفته که اجرای این پروژه به تامین اعتبارات نیاز دارد.

مطهری با بیان اینکه شبکه آبرسانی بوشهر به تصفیه کلی احتیاج دارد، گفت: تصفیه خانه عالی شهر در مراحل پایانی خود به سر می‌برد و امید است در چند مدت آینده کار تصفیه آبهای بوشهر نیز پیگیری شده و به سرانجام برسد.

وی با اعلام نگرانی از وضع موجود در فضای دریایی افزود:با توجه به نمونه برداری‌های صورت گرفته، باید تخلیه فاضلاب‌ها بسته و از خروجی پایگاه نیروی دریایی که یکی از عوامل آلودگی است، جلوگیری شود.

مدیرکل محیط زیست استان بوشهر، روان آب‌های سطحی بوشهر را یکی دیگر از عوامل آلودگی محیط زیست برشمرد و گفت: از هشت نقطه روان آب‌های سطحی بوشهر، بخشی از آن فاقد شبکه است که برخی از شرکت‌ها و مردم پسماندها و زباله‌های خود را داخل این کانال تخلیه می‌کنند.

مطهری در پایان با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی پایه کار تخلیه فاضلاب‌ها و بستن ورودی آن به دریا هستند، تاکید کرد: مسئولان استان باید بودجه لازم را تامین کرده تا بتوانیم این موضوع نگران کننده را حل کنیم.

انتهای پیام/66006/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول