اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس تأکید کرد

اختصاص اعتبارات ملی به راه‌های روستایی جبالبارز

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین مشکل روستاهای بخش جبالبارز نبود راه مناسب است و اعتبارات استانی جوابگوی این مشکلات نیست و باید اعتبارات ملی به آن اختصاص یابد.

اختصاص اعتبارات ملی به راه‌های روستایی جبالبارز

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، فرج‌الله عارفی ظهر امروز در بازدید از روستای سرجنگل بخش جبالبارز جنوبی اظهار داشت: هدف از این بازدیدها نظارت بر خدمات انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی و بررسی مشکلات روستاها است.

وی افزود: اصل کار مجلس قانون‌گذاری و نظارت بر دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها است که مردم با رأی خود به نمایندگان این وظیفه را بر عهده ما گذاشتند و به عنوان نماینده مردم در مجلس نظارت کامل بر تمام مشکلات و مسائل دارم.

عارفی گفت: روستای سرجنگل‌دارای چندین رودخانه است که اگر این آب مدیریت و از آبیاری نوین در این منطقه استفاده شود در بحث کشت محصولات کشاورزی می‌تواند، کمک شایانی به اقتصاد مردم این منطقه داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی مدیریت صحیح آب را در این روستا خواستار شد و از مسئولان مربوطه خواست نسبت به این مهم توجه ویژه کنند و هر چه سریعتر این امر تحقق یابد.

عارفی با اشاره به ساخت و سازها در این مناطق از مردم خواست در مکان مناسب روستا ساخت و ساز انجام دهند که در انتقال آب و برق با هزینه کمتر زیرساخت‌ها فراهم شود.

وی گفت: مهم‌ترین مشکل روستاهای بخش جبالبارز به ویژه سرجنگل، انارک، بندر ریز و... نبود راه مناسب است و اعتبارات استانی جوابگوی این مشکلات نیست و باید از طریق اعتبارت ملی برای این راه‌ها فکر اساسی برداشته شود.

عارفی تصریح کرد: در نخستین فرصت با وزیر مسکن و شهرسازی در زمینه مشکل روستاهای بخش جبالبارز دیدار کرده و مشکلات را منعکس می‌کنم و امیدوارم مسئولان چاره‌اندیشی کنند و با اختصاص اعتبارات ملی این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/80005/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول