اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتبال شهدای ساری:

شهدای ساری از رقابت‌های جام حذفی، حذف شد

سرمربی تیم فوتبال شهدای ساری پس از حذف از رقابت‌های جام حذفی با اشاره به خستگی تیمش در این بازی گفت: تیم ما در عرض یک هفته سه بازی فشرده انجام داد.

شهدای ساری از رقابت‌های جام حذفی، حذف شد

ذوالفقار شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تیم فوتبال شهدا براساس قرعه سازمان لیگ در عرض یک هفته سه بازی حذفی و لیگ انجام داد که فکر می‌کنم تاکنون هیچ تیمی چنین بازی انجام نداده باشد.

وی درباره حذف تیمش از مسابقات جام حذفی فوتبال کشور افزود: ابتدا در 13 شهریور در رقابت‌های جام حذفی مقابل استقلال نوین قزوین قرار گرفتیم، سپس در 17 شهریور در لیگ دسته سوم با استقلال لموک قائمشهر بازی کردیم و سرانجام روز 19 شهریور نیز با تیم نیروی هوایی شیراز در مرحله دوم جام حذفی به میدان رفتیم.

سرمربی تیم فوتبال شهدای ساری گفت: انجام این همه بازی فشرده و نزدیک برای هر تیم بزرگی سخت و طاقت‌فرسا است، چه برسد به تیم جوان و بومی همچون شهدای ساری که برای نخستین بار لیگ کشوری را تجربه می‌کند.

شریفی درباره بازی تیمش در شیراز اظهار داشت: با توجه به اینکه بازیکنانم در این بازی بسیار خسته بودند، بازی قابل قبولی مقابل حریف انجام دادند و با بدشانسی از جام حذفی کنار رفتند.

وی گفت: برای انجام بازی مقابل نیروی هوایی شیراز بازیکنانم پس از بازی مقابل استقلال لموک قائمشهر بدون انجام استراحت به طور مستقیم راهی شیراز شدند.

سرمربی شهدای ساری در ادامه با اشاره به قضاوت بسیار ضعیف داور بازی دو تیم ساری و شیراز ابراز داشت: اتفاق عجیبی در داوری رخ داد که دو بازیکن تیمم پس از مصدومیت به دستور داور بازی 13 دقیقه بیرون زمین بودند.

شریفی گفت: تاکنون چنین اتفاقی در طول فوتبال دنیا رخ نداد که پس از بهبود و رفع مصدومیت جزیی بازیکن دقایق زیادی را بازیکن بیرون مستطیل سبز باشد.

وی در پایان افزود: فوتبال برد و باخت دارد و تیم شهدا ناعادلانه از جام حذفی کشور کنار رفت، اما از امروز تمام تمرکز بازیکنان شهدای ساری برای موفقیت در لیگ فوتبال کشور معطوف است.

به گفته شریفی تیم شهدای ساری در مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور دو بر یک مغلوب میزبان خود نیروی هوایی شیراز شد و از گردونه این مسابقات کنار رفت.

انتهای پیام/86005/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول