اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز عاشورای انقلاب

مزار شهدای 17 شهریور گلباران شد

همزمان با روز مقاومت و مجاهدت باشکوه و خونین مردم مسلمان در برابر طاقوت مزار شهدای واقعه 17 شهریور گلباران و عطرافشانی شد.

مزار شهدای 17 شهریور گلباران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با یوم‌الله 17 شهریور، «روز عاشورای انقلاب» مزار شهدای والامقام این واقعه با حضور جمع کثیری از آزادگان ایران اسلامی عطرافشانی و گلباران شد.

 

 

 

جمع کثیری از مردم مومن، ولایی،‌شهید پرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی و مسئولان خدوم این مرز و بوم همزمان با روز مقاومت و مجاهدت باشکوه و خونین مردم مسلمان در برابر طاقوت با حضور در قطعه 17 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) بر سر مزار شهدای والامقام این واقعه حاضر شدند و بار دیگر با آرمان‌های والای امام خمینی (ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

 

 

 

ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام در این آیین معنوی به قرائت زیارت پرفیض عاشورا پرداخته و معنویت خاصی به فضای روحانی گلزار شهدا بهشت زهرا (س) بخشیدند.

 

 

 

 

 

توزیع زندگی‌نامه شهدا، تعویض پرچم و تمثال شهدا از دیگر برنامه‌های این مراسم بود و حاضران در این آیین ضمن راز و نیاز با خداوند متعال با توسل به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و شفیع قرار دادند شهدای والا مقام انقلاب اسلامی ایران برای فرج یگانه منجی عالم بشریت حضرت حجت (عج)، ادامه دادن راه امام (ره) و شهدا، سلامتی مقام معظم رهبری و ایستادگی پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دعا کردند.

 

 

 

 

این گزارش حاکی است، مزار مطهر بیش از 700 شهید دوران انقلاب اسلامی در قطعه 17 بهشت زهرا (س) است.

انتهای پیام/2462/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول