اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

بلوار خلخال به ازناو با نام شهدا و مفاخر مزین می‌شود

فرماندار شهرستان خلخال گفت: بلوار در دست احداث خلخال به ازناو با نام شهدا، مفاخر و مشاهیر مزین می‌شود.

بلوار خلخال به ازناو با نام شهدا و مفاخر مزین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در بازدید از بلوار در دست احداث خروجی خلخال و گذر از روستای خوجین به طرف جاده خلخال به اسالم اظهار داشت: این بلوار با هدف زیباسازی ورودی و خروجی شهر خلخال به طرف اسالم و بالعکس مورد استقبال اهالی قرار گرفته و با سرعت در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح که 3,5 کیلومتر طول دارد سه باند رفت، سه باند برگشت و در وسط بلوار فضای سبز برای زیبایی این طرح در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان خلخال یادآور شد: هم‌اکنون این طرح که از 10 روز پیش آغاز شده است اداره راه و شهرسازی به صورت امانی با سرعت این طرح را ادامه داده که 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مورد مصوبه شورای ترافیک شهرستان خلخال قرار گرفته که امید است مسئولان استانی نیز با بررسی این طرح آن را مورد مصوب شورای ترافیک استان برای ادامه کار قرار دهند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به گذشت بیش از سی و اندی سال از ساخت جاده خلخال به کوثر و بالعکس اشاره کرد و گفت: به لحاظ توپوگرافی منطقه و قرار‌گیری در منطقه کوهستانی هیچ تجهیزات ایمنی برای تردد مسافران و اهالی شهرستان خلخال از محور خلخال به کوثر و در نهایت اردبیل وجود نداشته و به لحاظ آمارهای استانی در واژگونی خودروها شهرستان خلخال اولین رتبه را دارد که نیاز است نگاه اداره راه و شهرسازی استان به جاده عبوری خلخال به کوثر و بالعکس بیشتر شده و با نصب گاردریل و تجهیزات ایمنی موجبات آسایش تردد مسافران در این محور مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین فرماندار شهرستان خلخال در جلسه شورای ترافیک این شهرستان خواستار جانمایی سریع تابلوها در فضاهای شهری و خارج از شهر با معیارهای اصولی شد.

محمدی همچنین از نامگذاری بلوار در دست احداث خلخال به ازناو به نام مفاخر، مشاهیر و سرداران شهید خبر داد و اظهار داشت: در آینده نزدیک برگزاری همایش مفاخر و مشاهیر در خلخال این بلوار جدید‌الاحداث با نام مفاخر، مشاهیر و سرداران شهید مزین خواهد شد.

این مسئول از ادارات مربوطه در خط کشی محورهای ارتباطی و سطح شهر خلخال خواست کیفیت رنگ مورد استفاده مورد توجه باشد.

فرماندار شهرستان خلخال همچنین بر تکمیل روشنایی محور خلخال به اسالم به علت مه‌گیر بودن این محور و سختی رانندگی در این مسیر تاکید کرد.

محمدی به نزدیک بودن فصل بازگشایی مدارس اشاره کرد و از آموزش و پرورش خواست مسیرهای عبوری دانش‌آموزان را با سرعت مشخص کنند تا شورای ترافیک شهرستان نسبت به رنگ‌آمیزی و خط کشی مسیرهای عبور دانش‌آموزان و علایم راهنمایی اقدام کند.

اکبر محمد‌زاده دبیر شورای ترافیک استان اردبیل نیز بر اجرای کامل مصوبات در شورای ترافیک استان تاکید کرد.

انتهای پیام/62008/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول