اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در شهرستان سنندج صورت می‌گیرد

افتتاح مدرسه شهدای بانک ملی در کردستان

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان از افتتاح مدرسه شهدای بانک ملی استان در شهرستان سنندج خبر داد.

افتتاح مدرسه شهدای بانک ملی در کردستان

حاجی عباسی ظهر امروز در حاشیه نشست صمیمانه مدیران رسانه‌های جمعی با وی که در بانک ملی استان انجام شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این مدرسه به مناسبت هشتاد و پنجمین سالگرد بانک ملی استان کردستان در سنندج افتتاح می‌شود.

وی به زمان برگزاری مراسم افتتاحیه این مدرسه اشاره کرد و گفت: مدرسه یاد شده 20 شهریور ماه جاری در خیابان سه راه حافظ سنندج افتتاح می‌شود.

وی یادآور شد: در مراسم افتتاحیه این مدرسه جمعی از مسئولان استان کردستان و همچنین مدیر صندوق قرض‌الحسنه بانک ملی ایران حضور خواهند داشت.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان با اشاره به اینکه این مدرسه برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی راه‌اندازی شده است، بیان کرد: مدرسه یاد شده در سه طبقه احداث و دارای 9 کلاس درس است.

عباسی  ضمن تقدیر از خبرنگاران استان در عرصه اطلاع‌رسانی فعالیت‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی و همچنین بانک ملی استان خواستار تعامل و هماهنگی بیش از پیش خبرنگاران با بانک ملی استان شد.

وی همچنین از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری خانه مطبوعات کردستان با بانک ملی استان خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه به منظور ارائه خدمات مطلوب الکترونیکی بانکی به خبرنگاران استان منعقد خواهد شد.

انتهای پیام/79007/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول