اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور ایثارگران شهدای ارتش در استان خواستار شد

لزوم هماهنگی دستگاه‌های کهگیلویه در برگزاری یادواره شهدای ارتش

مسئول امور ایثارگران شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان کهگیلویه و بویراحد بر لزوم آمادگی همه دستگاه‌ها در برگزاری یادواره شهدای ارتش کهگیلویه تأکید کرد.

لزوم هماهنگی دستگاه‌های کهگیلویه در برگزاری یادواره شهدای ارتش

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه سلمان کورش‌رضایی ظهر امروز در نشست کمیته گرامیداشت دفاع مقدس با اشاره به برگزاری یادواره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران کهگیلویه اظهار داشت: سومین یادواره 71 شهید ارتش شهرستان کهگیلویه چهارم مهرماه در دهدشت برگزار خواهد شد.

مسئول امور ایثارگران شهدای ارتش در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تعداد 71 شهید ارتش جمهوری اسلامی کهگیلویه در شعبه ایثارگران مورد شناسایی قرار گرفته است.

کورش‌رضایی یادواره شهدای ارتش کهگیلویه را سومین یادواره در آستانه برگزاری دانست و افزود: تاکنون یادواره شهدای ارتش نورآباد و گچساران به همت تیپ 37 زرهی شیراز برگزار شده است.

وی با تأکید بر لزوم آمادگی برای برگزاری این یادواره تبلیغات رسانه‌ای در این زمینه را مهم خواند و گفت: باید از طریق تبلیغات رسانه‌ای و نصب بنر زمان برگزاری یادواره به مردم اطلاع‌رسانی شود.

کورش‌رضایی گروه رزمی تیپ 37 زرهی را از اولین یگان‌های وارد عمل شده در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: این گروه تعداد 543 شهید سازمانی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

این مسئول ادامه داد: 931 شهید تحت پوشش و تقدیم بیش از هزار و 900 جانباز و آزاده از دیگر افتخارات گروه رزمی تیپ 37 زرهی است.

وی با بیان اینکه شهدای گرانقدر بر گردن همه ما حق بزرگی دارند برگزاری یادواره را نشانه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و بزرگداشت خانواده‌های معزز شهدا دانست و افزود: همه دستگاه‌ها لازم است رد برگزاری این یادواره مشارکت داشته باشند.

کورش‌رضایی زمان برگزاری یادواره شهدای ارتش کهگیلویه را چهارم مهر ماه و در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه دهدشت عنوان کرد.

انتهای پیام/82016/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول