اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر خبر داد

پرداخت 316 فقره وام کارگشایی به نیازمندان ابهری

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر از پرداخت 316 فقره وام کارگشایی به نیازمندان ابهری خبر داد.

پرداخت 316 فقره وام کارگشایی به نیازمندان ابهری

محسن داودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد ابهر در راستای رفع مشکلات معیشتی مددجویان این نهاد خدمات مختلفی را در طول سال ارائه می‌دهد.

وی یکی از اقدامات کمیته امداد در راستای حل مشکلات خانواده‌های زیرپوشش، پرداخت وام کارگشایی به آنها است، اضافه کرد: این وا‌م‌ها با اهدافی همچون حل مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی و... پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر با بیان اینکه پرداخت وام‌های کارگشایی با در نظر گرفتن نیازهای مددجویان موجب کاهش وابستگی آنها به امداد می‌شود، تصریح کرد: پرداخت وام‌های کارگشایی به مددجویان نوعی از خدمات هدفمند امداد است.

وی با بیان اینکه در پنج ماهه نخست امسال 316 فقره وام کارگشایی به نیازمندان ابهری پرداخت شده است، اذعان داشت: مبلغ هزینه شده در این راستا 3 میلیارد و 430 میلیون ریال است.

*کمک به تعمیر مسکن 30 خانوار مددجوی ابهری

داودی در ادامه به سایر اقدامات کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد اشاره کرد و گفت: ساخت مسکن و تامین مسکن مقاوم برای مددجویان یکی از اولویت‌های کاری امداد بوده و تاکنون اقدامات بسیاری در این زمینه انجام شده است.

داودی با اشاره به اینکه احداث و خرید مسکن شهری، بازسازی و زیباسازی و تعمیرات منازل مسکونی از جمله اقدامات کمیته امداد در حوزه عمران و مسکن است، تصریح کرد: طی پنج ماهه نخست امسال 30 منزل مسکونی مددجویی در شهرستان ابهر تعمیرات کلی و جزئی شده‌اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: برای ساخت واحدهای مسکونی مذکور 88 میلیون و 880 هزار ریال توسط این نهاد هزینه شده است.

وی در ادامه به برخی از اقدامات حمایتی کمیته امداد ابهر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده خدماتی که به مددجویان ارائه می‌شود به صورت هدفمند و بر اساس نیازهای آنها ارائه می‌شود.

انتهای پیام/73005/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول