اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان ارشد استان زنجان

برگزیدگان جشنواره شهید رجایی زنجان تقدیر شدند

برگزیدگان جشنواره شهید رجایی زنجان با حضور مسئولان استان تقدیر شدند.

برگزیدگان جشنواره شهید رجایی زنجان تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عادل علی‌پور شامگاه چهارشنبه با اشاره به ارزیابی انجام شده برای انتخاب برترین‌های جشنواره شهید رجایی استان زنجان اظهار داشت: این ارزیابی در راستای اجرای قانون مدیریت اجرایی کشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه ارزیابی دستگاه‌های اجرایی با کمک 26 ارزیاب در چندین محور انجام شده است. اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی استان زنجان بر اساس شاخص‌های عمومی و تخصصی ارزیابی شده‌اند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی براساس شاخص‌های تعریف شده انتخاب شده‌اند، ادامه داد: در مجموع 6 دستگاه اجرایی بر اساس شاخص‌های عمومی و تخصصی و چندین دستگاه دیگر بر اساس شاخص‌های دیگر انتخاب و در جشنواره شهید رجایی استان زنجان تجلیل می‌شوند.

علی‌پور رعایت عدالت در استخدام و پرداخت‌ها، بهره‌وری، توسعه دولت الکترونیک، توانمندسازی نیروی انسانی و رشد قابل توجه نسبت به سال‌های گذشته را به لحاظ کیفیت از جمله شاخص‌هایی عنوان کرد که دستگاه‌های اجرایی استان زنجان براساس آنها ارزیابی شده‌ و تجلیل می‌شوند.

وی تصریح کرد: نفراتی هم بر اساس حرفه‌های خود از جمله صنوف مختلف و کارمندان نمونه انتخاب شده‌اند که در جشنواره شهید رجایی تقدیر می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با اشاره به واگذاری خدمات دولتی به بخش خصوصی افزود: تاکنون انجام 192 خدمت در سطح استان زنجان به دفاتر پیشخوان دولتی واگذار شده است.

وی از لزوم حذف 315 فرآیند مشترک در دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: تاکنون 225 فرایند از این مجموع حذف شده‌اند ولی این روند باید تسریع شود.

انتهای پیام/73004/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول