اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه زنجان تاکید کرد

اهتمام جدی دانشگاه زنجان برای ارتقای علمی گروه کامپیوتر

رئیس دانشگاه زنجان با اشاره به برگزاری کنفرانس ماشین بنایی و پردازش تصویر ایران گفت: دانشگاه زنجان از هیچ تلاشی برای ارتقای علمی گروه کامپیوتر دریغ نمی‌کند.

اهتمام جدی دانشگاه زنجان برای ارتقای علمی گروه کامپیوتر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی بعدازظهر امروز در هشتمین کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران در دانشگاه زنجان، اظهار داشت: رساندن گروه کامپیوتر و برق دانشگاه زنجان به استانداردهای روز کشور از اهداف جاری است.

وی ضمن تاکید بر ارتقای جایگاه گروه برق و کامپیوتر دانشگاه زنجان، افزود: ظرفیت‎های علمی این دو گروه علمی در سال‌های اخیر رو به رشد بوده است.

رئیس دانشگاه زنجان با بیان اینکه امروز روز بلوغ علمی گروه کامپیوتر و برق دانشگاه زنجان است، یادآور شد: سیر صعودی پیشرفت‌های علمی این دو گروه بسیار قابل توجه بوده است.

افشارچی به وضعیت گروه کامپیوتر دانشگاه در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: این گروه علمی با مقطع کاردانی کار خود را آغاز کرد و به توسعه خود ادامه داد.

رئیس دانشگاه زنجان با بیان اینکه وضعیت فعلی این گروه قابل مقایسه با ادوار گذشته نیست، اظهار داشت: در حال حاضر این گروه در مقطع دکتری نیز پذیرش دانشجو دارد.

وی با تاکید بر توسعه علمی دانشگاه در همه ابعاد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دانشجویان و اساتید دانشگاه موفق شده‌اند تا خود را در سطح ملی معرفی کنند.

افشارچی از حضور 16 نفر از اساتید گروه کامپیوتر در هیئت علمی دانشگاه خبر داد و گفت: 16 نفر دارای مدرک phd در این گروه هستند.

رئیس دانشگاه زنجان کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر را فعالیتی مشترک در دو گروه کامپیوتر و برق دانشگاه زنجان عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر این دو گروه فعالیت مناسبی دارند.

وی با بیان اینکه در این دو گروه دانشجویان و اساتید توانمندی فعالیت دارند، یادآور شد: سطع علمی و فنی این دانشجویان قابل قبول و مناسب است.

افشارچی با بیان اینکه دانشگاه زنجان در شهریور ماه سال‌جاری ترافیک کاری بالایی را تجربه می‌کند، افزود: برگزاری و تدارک برای سه کنفرانس مهم ملی از جمله فعالیت‌های مهم دانشگاه زنجان است.

رئیس دانشگاه زنجان برگزاری این سه کنفرانس را موجب تجربه‌اندوزی دانشگاه زنجان عنوان کرد و اظهار داشت: ظرفیت علمی زنجان برای برگزاری این کنفرانس‌ها مناسب است.

وی برگزاری همایش و کنفرانس‌های علمی در دانشگاه زنجان را ضروری دانست و تاکید کرد: باید از ظرفیت‌های علمی دانشگاه زنجان استفاده کرد.

افشارچی همچنین به برگزاری کنفرانس معدن در دانشگاه زنجان اشاره کرد و گفت: این کنفرانس نیز دارای اهمیت بسزایی است.

گفتنی است این کنفرانس با هدف رشد و توسعه دانش فنی در تمام گرایش‌های این حوزه، از طریق فراهم آوردن محیطی جهت تبادل نظر علمی و فنی، ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی و همچنین تشویق محققین برنامه‌‌ریزی شده است.

کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران هشتمین کنفرانس سالانه خود را در دانشگاه زنجان و با حضور مسئولین و مدیران علمی ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران، رئیس دانشگاه زنجان، رئیس دانشگاه آزاد واحد زنجان و مسئولین استانی و دانشجویان و اساتید مرتبط با این حوزه برگزار کرد.

انتهای پیام/73007/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول