اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تنظیم بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

توزیع برنج سفید وارداتی در نمایشگاه پاییزه زنجان

مسئول تنظیم بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از توزیع برنج سفید وارداتی در نمایشگاه‌های پاییزه این استان خبر داد.

توزیع برنج سفید وارداتی در نمایشگاه پاییزه زنجان

محمد‌جواد رزاقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر برنج هندی پر محصول نیز در سطح نمایشگاه‌های پاییزه استان زنجان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از روز نخست نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا، برنج هندی پر محصول و سپید وارداتی متناسب با نیاز مردم استان توزیع شده است، تصریح کرد: توزیع این نوع برنج‌ها تا پایان نمایشگاه ادامه دارد.

مسئول تنظیم بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان هدف از توزیع برنج هندی پر محصول و سپید وارداتی را در نمایشگاه‌های استان زنجان تعدیل قیمت‌ها در سطح بازار برشمرد و افزود: اقلام مختلفی از جمله کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در سطح نمایشگاه استان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه نرخ برنج سفید وارداتی عرضه شده در نمایشگاه پاییزه استان زنجان 2 هزار و 400 تومان اعلام شده است، ادامه داد: قیمت برنج هندی پر محصول نیز یک‌هزار و 750 تومان برآورد شده است.

انتهای پیام/73006/ل10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول