اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خبر داد

عضویت یک‌هزار کودک و نوجوان زنجانی در مرکز علوم و نجوم

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: یک‌هزار و 31 نفر از کودکان و نوجوانان زنجانی در مرکز علوم و نجوم عضو هستند.

عضویت یک‌هزار کودک و نوجوان زنجانی در مرکز علوم و نجوم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین نظری ظهر امروز در بازدید مدیرکل جمعیت کشافة الله امام‌المهدی (عج) لبنان از مرکز علوم و نجوم زنجان اظهار کرد: با حضور مسئولان لبنانی در استان زنجان شهر بوی حسن نصرالله را به خود گرفته است.

وی اضافه کرد: کشور لبنان و حسن نصرالله الگوی مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان در دوران هشت سال دفاع مقدس غواصان دریا دل را در خاک خود تربیت کرده است، گفت: در این دوران استان زنجان شهیدان بسیاری را در راه دین اسلام تقدیم کشورمان کرد.

وی با اشاره به اینکه زادگاه شهید مجید شهریاری یکی از شهیدان هسته‌ای کشورمان استان زنجان است، اظهار داشت: این شهید بزرگوار به دست تروریست‌های کوردل به شهادت رسید.

نظری خاطر نشان کرد: همچنین مقام معظم رهبری با توجه به علاقه زنجانی‌ها به اهل بیت این شهر را به نام پایتخت شور و شعور حسینی نام نهاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مرکز علوم و نجوم زنجان به لطف مقام معظم رهبری احداث شده است، تصریح کرد: این مرکز یکی از بی‌نظیرترین مراکز علوم و نجوم کشور محسوب می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه مرکز علوم و نجوم زنجان در مساحتی برابر 3 هزار و 50 متر فعالیت می‌کند، گفت: زیربنای این مرکز یک‌هزار و 60 متر مربع است.

وی با بیان اینکه مربیان در این مرکز به آموختن برنامه‌های نجوم، فرهنگی و هنری می‌پردازند، تصریح کرد: این مرکز 8 هزار و 769 جلد کتاب دارد.

نظری اعضای مرکز علوم و نجوم زنجان را یک‌هزار و 31 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 417 نفر دختر و 614 نفر نیز پسر هستند.

وی تعداد کتب بخش علوم و نجوم را 100 جلد کتاب اعلام کرد و گفت: همچنین در کتابخانه این مرکز 120 مجله نجومی برای مطالعه علاقه‌مندان وجود دارد.

انتهای پیام/73008/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول