اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون زنجان:

ظرفیت‌های اقتصادی کشور اوگاندا مورد توجه بخش خصوصی زنجان باشد

رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون زنجان گفت: ظرفیت‌های اقتصادی کشور اوگاندا مورد توجه بخش خصوصی زنجان باشد.

ظرفیت‌های اقتصادی کشور اوگاندا مورد توجه بخش خصوصی زنجان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا سواری عصر امروز در نشست مشترک بخش خصوصی زنجان با هیئت تجاری اوگاندا، اظهار داشت: کشور اوگاندا دارای ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.

وی به روابط تجاری بخش خصوصی و تعاون ایران با اوگاندا اشاره کرد و افزود: طی سال‌های اخیر روابط تجاری دو کشور با محوریت اتاق تعاون زنجان رو به رشد بوده است.

رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون زنجان استان زنجان را مسیر ارتباط با کشور اوگاندا عنوان کرد و افزود: ظرفیت‌های تجاری دو کشور برای تبادل اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه 15 سال است که از اولین تفاهم‌نامه همکاری ایران و اوگاندا می‌گذرد، افزود: تا به امروز از ظرفیت‌های کاری در دو کشور بهره لازم برده نشده است.

سواری خواستار حضور جدی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و تعاونی استان در این کشور شد و تاکید کرد: باید از ظرفیت‌های اقتصادی کشور اوگاندا استفاده بهینه صورت گیرد.

رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون زنجان به اهدای زمین اجاره‌ای به سرمایه‌گذاران ایرانی در کشور اوگاندا اشاره کرد و افزود: این زمین برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی ایران در این کشور اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه این زمین به صورت اجاره‌ای برای توسعه سرمایه‌گذاری اهدا شده است، گفت: از حمایت‌های موجود در کشور اوگاندا باید بهره لازم برده شود.

سواری به بخش کشاورزی در فعالیت‌های دو کشور اشاره کرد و یادآور شد: در بخش کشاوزی فرصت‌های مناسبی برای حضور در کشور اوگاندا وجود دارد.

رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون زنجان کشت برون مرزی در بخش کشاورزی اوگاندا را مهم دانست و تاکید کرد: ظرفیت‌های کشاورزی اوگاندا باید در کشت برون مرزی مورد توجه فعالین این بخش باشد.

وی به فعالیت‌های انجام شده در این بخش نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بخش خصوصی زنجان به نمایندگی از ایران فعالیت مناسبی در این کشور دارد.

سواری کشور اوگاندا را برای کالاهای ایرانی بازار خوبی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر بازار اوگاندا برای کالاهای ایرانی بسیار مناسب است.

رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون زنجان خواستار افزایش سطح تجارت خارجی استان و ایران با کشور اوگاندا شد و تاکید کرد: استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود ضروری است.

وی حضور بخش تعاون و خصوصی در فعالیت‌های تجاری دو کشور را مهم و ضروری دانست و یادآور شد: برای ارتقای سطح روابط تجاری باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.

سواری به احداث کشتارگاه صنعتی ایران در اوگاندا اشاره کرد و اظهار داشت: در این کشتارگاه فراوری محصولات گوشتی به شکل مکانیزه و مدرن صورت خواهد گرفت.

رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون زنجان با بیان اینکه مقامات سیاسی و اقتصادی دو کشور روابط و تعاملات مناسبی در سال‌های اخیر داشته‌اند، افزود: هیئت‌های مختلف تجاری و سیاسی برای توسعه روابط تبادل نطر کرده‌اند.

وی سرمایه‌گذاری در کشور اوگاندا را دارای بهره‌وری مناسب عنوان کرد و یادآور شد: سرمایه‌گذاران با مطالعه مناسب می‌توانند بازار خوبی در کشور اوگاندا داشته باشند.

انتهای پیام/73007/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول