اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خبر داد

دستگیری عاملان جاسازی تریاک در کاه و یونجه در زنجان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از جاسازی تریاک در کاه و یونجه در این استان و دستگیری عاملان خبر داد.

دستگیری عاملان جاسازی تریاک در کاه و یونجه در زنجان

مختار شیرمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با انجام کار اطلاعاتی و پلیسی از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر آگاهی پیدا کرده و اقدامات لازم را در زمینه متلاشی ساختن این باند انجام دادند.

وی با بیان اینکه پس از انجام تحقیقات لازم ماموران موفق شدند سرکرده اصلی این باند را در حوالی یکی از روستاهای شهرستان زنجان شناسایی کنند، اضافه کرد: پس از بررسی‌های لازم مشخص شد، اعضای این باند چهار نفر هستند که پس از تهیه مواد مخدر در اوزان بالا آن را در خارج از روستا و در میان محصولات کشاورزی و دامی همچون کاه و یونجه پنهان می‌کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه با به دست آمدن این اطلاعات دستور دستگیری اعضای این باند صادر شد، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی نسبت به دستگیری اعضای این باند در روستای کهاب در شهرستان زنجان اقدام کردند.

وی با بیان اینکه در جریان دستگیری این چهار نفر 15 کیلوگرم مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای در میان کاه و یونجه جاسازی شده بود کشف شد، اضافه کرد: همچنین دو دستگاه خودروی متهمان که نسبت به جابه‌جایی مواد با آن اقدام می‌کردند نیز توقیف شده است.

شیرمحمدی با اشاره به اقدام قاطع پلیس مبارزه با مواد مخدر در زمینه مبارزه با قاچاق مواد و سوداگران مرگ گفت: مبارزه با این پدیده شوم نیازمند عزم و اراده ملی است و همه مردم باید در این راستا همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

انتهای پیام/73005/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول