اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار مرکزی:

توسعه بخش تعاون عدالت اقتصادی و اجتماعی را تحقق می‌بخشد

معاون برنامه‌ریزی استاندار مرکزی گفت: توسعه بخش تعاون در تحقق عدالت اقتصادی و عدالت اجتماعی مؤثر است.

توسعه بخش تعاون عدالت اقتصادی و اجتماعی را تحقق می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمدرضا عاشوری بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از تعاونی‌های برتر استان مرکزی اظهار داشت: دین مبین اسلام بر روی تعاون تاکید فراوانی داشته، چراکه علاوه بر توزیع ثروت آن هم به صورت عادلانه و استفاده از سرمایه‌های خرد و ریز، کارهای بزرگی را می‌توان سامان داد.

وی تصریح کرد: شرکت‌های تعاونی در توسعه کشور در بخش‌های مختلف به ویژه اقتصاد بسیار تأثیرگذارند که باید مورد توجه جدی قرار گیرند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار مرکزی ادامه داد: برای رسیدن به شکوفایی اقتصادی و رهایی از وابستگی‌ها و ایجاد اشتغال پایدار و پویا توجه دولتمردان به این امر یکی از ضروریات است.

عاشوری بیان داشت: قدرتمندی دولت در عرصه اقتصادی و اجتماعی با حضور تعاونی‌ها عملیاتی می‌شود و در این بخش است که می‌توانیم شاهد یک هم‌افزایی باشیم.

وی با اشاره به سابقه طولانی تعاون افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تشکیل شرکت‌های تعاونی و عضویت در این شرکت‌ها روز به روز افزایش یافته است و تعاونی‌ها به ‌صورت اداری و سیستماتیک، پس از انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته‌اند. 

معاون برنامه‌ریزی استاندار مرکزی، جلوگیری از اتلاف منابع که نوعی کسب منابع است را یکی از مزایای تعاونی‌ها عنوان کرد و ابراز داشت: دولت و مسئولان موظف هستند تا اقدامات لازم برای سرعت بخشیدن به توسعه تعاونی‌ها را در دستورکار خود قرار دهند.

در این مراسم از شرکت‌های تعاونی سنگ سفید نیم‌ور، ریز نقش وحدت خمین، مصرف کارکنان آذرآب، اعتبار شرکت مخابرات، اتحادیه مصرف کارکنان دولت، سیلوداران فراهان، دهیاری بخش مرکزی اراک، پارس آمپول ساوه، مسکن مهر موعود دلیجان، شمسه نگارین اراک، گل پویای محلات، کامیون داران خودراننده نیم‌ور، نماسازان دلیجان، عطر و طعم مگنولیه، توسعه روستایی دهیاران بخش ذالیان و سهام عدالت محلات با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

همچنین 19 طرح تعاونی ژینوکارا آوه، پالایش پوشش دلیجان، گل محمدی یکه چاه، کشاورزی دامداری اطلس، دشت آفتاب جوان، زرین دام فراهان، نام آوران ده‌نمک، زرین دشت فراهان، نورایی ده‌نمکی، عسل هفتاد قله، اتحادیه زنبورداران، دامپروران پویا سلیم‌آباد، کشت و صنعت بوقلمون، پرسفید هزارآباد، آرتین محلات، مسکن کارگران ژیتال، مسکن کارگران آبسال، مسکن دادگستری و مسکن اساتید دانشگاه آزاد به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/87002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول