اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار تاکید کرد

ضرورت راه‌اندازی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در بیله‌سوار

فرماندار شهرستان بیله‌سوار بر ضرورت تأسیس و راه‌اندازی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در این شهرستان تاکید کرد.

ضرورت راه‌اندازی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در بیله‌سوار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول زیبانژاد عصر امروز در مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: راه‌اندازی این صندوق می‌تواند بخش عظیمی از مشکلات سرمایه در گردش، نقدینگی تعاونی‌ها و واحدهای تولیدی این حوزه را برطرف کند تا بستر مناسبی برای اشتغال و کارآفرینی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و بیکاران منطقه فراهم آید.

وی از تعاون به عنوان یکی از ظرفیت‌های عظیم برای رفع مشکلات و دغدغه‌های بیکاری و ایجاد اشتغال مولد یاد کرد و افزود: تعاون به عنوان یکی از سه اصل اقتصادی نقش مهمی در تولید و باروری روزافزون سرمایه‌گذاری‌ها دارد چرا که عده‌ای علاقمند به کار و فعالیت در کنار هم جمع می‌شوند تا اسباب یک اشتغال و کارآفرینی واقعی و تولید روزافزون را فراهم بیاورند.

زیبانژاد تصریح کرد: شهرستان مرزی بیله‌سوار دارای تعاونی‌های متعدد مرزنشینی است که این تعاونی‌ها سعی می‌کنند خود عامل و زمینه‌ساز اشتغال برای جوانان این منطقه باشند و حمایت همه‌جانبه از آنها ضروری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی نمایندگی صندوق سرمایه‌گذاری تعاون در این شهرستان مرزی موفق می‌شویم تا از تسهیلات و امتیازات ویژه این صندوق استفاده بهینه و لازم را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: با راه‌اندازی این صندوق تعاونی‌ها می‌توانند از اعتبار این صندوق به عنوان وثیقه برای دریافت تسهیلات بانکی استفاده کرده و بدون دغدغه در تأمین وثیقه بتوانند تسهیلاتشان را دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار بیله‌سوار گفت: انتظار می‌رود در نخستین فرصت با همکاری مسئولان کشوری و استانی این صندوق فعالیت خود را در بیله‌سوار آغاز کند تا بتوانیم در یک حرکت رو به جلو نیازمندی‌های ضروری منطقه را تأمین کرده و برآورده کنیم.

انتهای پیام/62001/ز20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول