اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون سیرجان خبر داد

ایجاد 500 فرصت شغلی جدید توسط تعاونی‌های سیرجان

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سیرجان گفت: 35 تعاونی تازه تاسیس در سیرجان 500 فرصت شغلی جدید را ایجاد کردند.

ایجاد 500 فرصت شغلی جدید توسط تعاونی‌های سیرجان

به گزارش فارس از سیرجان، مجتبی آذرپیرا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پنج ماهه نخست سال جاری 35 تعاونی در شهرستان سیرجان به ثبت رسید که با آغاز فعالیت این مجموعه‌ها 500 فرصت شغلی جدید در بخش تعاونی‌ها به وجود آمد.

وی افزود: این 35 تعاونی در بخش‌های خدماتی، کشاورزی، صنعتی و معدنی، توزیعی، عمران، ساختمان و صنایع دستی تشکیل شده‌اند و 13 تعاونی دیگر هم مراحل ثبت خود را طی می‌کنند که می‌توانند برای بیش از 100 نفر ایجاد اشتغال کنند.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سیرجان ابراز داشت: در جشنواره تعاونی‌های برتر استان کرمان شش تعاونی سیرجان حائز رتبه برتر شدند.

آذرپیرا ادامه داد: در سال گذشته هم با تشکیل 45 تعاونی در سیرجان یک هزار و 190 نفر در بخش تعاونی‌ها مشغول به کار شدند و در حال حاضر 866 تعاونی در این شهرستان فعالیت دارند که نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار داشته‌اند.

وی متذکر شد: در سال گذشته سهمیه اشتغال استان کرمان برای شهرستان سیرجان 4 هزار و 800 نفر بود که بیش از 7 هزار نفر در بخش‌های صنعتی و معدنی و تعاونی مشغول به کار شدند که بیش از 40 درصد بیشتر از سهمیه اعلام شده بود.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: در سال جاری هم 4 هزار و 700 نفر سهمیه اشتغال شهرستان سیرجان است که تاکنون 2 هزار نفر در بخش‌های مختلف مشغول به کار شدند و این رقم تا پایان سال به بیش از 7 هزار نفر می‌رسد.

انتهای پیام/80015/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول