اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

کمک 10،6 میلیارد ریالی به ایتام زنجانی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان از کمک 10 میلیارد و 600 میلیون ریالی به ایتام زنجانی خبر داد.

کمک 10،6 میلیارد ریالی به ایتام زنجانی

کمال حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: رسیدگی به وضعیت ایتام و کمک به آنها یکی از موضوعات مورد تاکید در دین اسلام است و کمیته امداد نیز در راستای ارائه خدمات بهتر به این گروه اقدام به اجرای طرح اکرام ایتام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 2 هزار و 217 یتیم زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، تصریح کرد: حمایت از این ایتام به عهده 9 هزار و 765 حامی است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به کمک 10 میلیارد و 602 میلیون ریالی به ایتام زنجانی اذعان داشت: این مبلغ در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی و ارائه خدمات و اهدای کالا به ایتام هزینه شده است.

وی در ادامه به اجرای طرح محسنین در قالب ارائه خدمات بهتر به فرزندان خانواده‌های زیر پوشش نیازمند امداد تصریح کرد: در حال حاضر تعداد خانواده‌های مشمول این طرح بیش از 3 هزار است.

حسنی با بیان اینکه تعداد حامیان همکار با کمیته امداد استان زنجان در قالب طرح محسنین 460 نفر است، افزود: در پنج ماهه نخست امسال 2 میلیارد و 472 میلیون و 723 هزار ریال در قالب طرح محسنین به خانواده‌های مشمول این طرح کمک شده است.

وی خاطرنشان کرد: مبالغی که در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین جمع‌آوری شده است، برابر با 40 درصد مبالغ کمک‌های جمع‌آوری شده طی سال گذشته است.

انتهای پیام/73005/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول