اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر چهارمین دوره گردهمایی دانش‌آموختگان مدارس تیزهوشان زنجان:

2 هزار نفر از مدارس تیزهوشان زنجان فارغ‌التحصیل شده‌ا‌ند

دبیر برگزاری چهارمین دوره گردهمایی دانش‌آموختگان مدارس تیزهوشان استان زنجان گفت: 2 هزار و 312 نفر از مدارس تیزهوشان استان فارغ‌التحصیل شد‌ه‌اند.

2 هزار نفر از مدارس تیزهوشان زنجان فارغ‌التحصیل شده‌ا‌ند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، خیام عسگری پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: تاکنون 19 دوره فارغ‌‌‌التحصیلی در مدارس تیزهوشان زنجان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان هفت سال متوالی با هم زندگی می‌کنند، افزود: این دانش‌آموزان در آینده به موفقیت‌های خوبی دست می‌‌یابند.

دبیر برگزاری چهارمین دوره گردهمایی دانش‌‌آموختگان مدارس تیزهوشان زنجان با اشاره به اینکه این گردهمایی با عنوان سمپادیوم برگزار می‌شود، تصریح کرد: هدف از برگزاری این گردهمایی کمک به پیشرفت شهرستان و استان زنجان است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری این گردهمایی، سمپادیوم کسب و کار راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: این بحث مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفته است.

عسگری ادامه داد: استانداری، شهرداری و بنیاد نخبگان استان زنجان برای برگزاری این گردهمایی دبیران اجرایی را یاری کرده‌اند.

وی حفظ سرمایه اجتماعی را یکی از اهداف برگزاری این گردهمایی دانست و افزود: یکی دیگر از مزیت‌های این گردهمایی اعتماد و ایمان به نخبگان شهر است.

دبیر برگزاری چهارمین دوره گردهمایی دانش‌آموختگان مدارس تیزهوشان زنجان یکی از نتایج این گردهمایی را ایجاد باشگاه کسب و کار نخبگان دانست و تصریح کرد: این برنامه تلاش می‌کند فرصت‌های تجاری را ایجاد کند.

وی با بیان اینکه بیش از یک‌هزار و 300 نفر در این گردهمایی حضور دارند، گفت: فارغ‌التحصیلان دوره‌های نخست تا 19 مدارس تیزهوشان در این گردهمایی حضور دارند.

عسگری با اشاره به اینکه تعداد نخبگان در سطح جامعه وسیع است، گفت: تلاش می‌شود این گردهمایی ارتباط با نخبگان را افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه نخبگان در حوزه‌های مختلف ورزشی، هنری، سیاسی و ... حضور دارند، اضافه کرد: امید است در دولت جدید حمایت از نخبگان افزایش یابد.

دبیر برگزاری چهارمین دوره گردهمایی دانش‌آموختگان مدارس تیزهوشان زنجان ایجاد کارآفرینی را از مهم‌ترین اهداف این گردهمایی دانست و افزود: 2 هزار و 312 نفر در طول 19 دوره از مدارس تیزهوشان زنجان فارغ‌التحصیل شده‌اند.

عسگری اضافه کرد: علاوه بر زنجان در شهرستان‌های خرم‌دره و ابهر نیز مدارس تیزهوشان وجود دارد.

دبیر اجرایی چهارمین دوره گردهمایی دانش‌آموختگان مدارس تیزهوشان زنجان با اشاره به اینکه این گردهمایی در روز پنج‎شنبه 21 شهریور‌ماه در سالن ورزشی دانشگاه زنجان برگزار می‌شود، گفت: این گردهمایی از ساعت 14 تا 21 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73008/ز/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول