اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

بهزیستی زنجان موفق به کسب ایزو شد

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: بهزیستی استان زنجان موفق به کسب گواهی‌نامه بین‌المللی در استقرار سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد جهانی 2008-9001ISO شد.

بهزیستی زنجان موفق به کسب ایزو شد

عباسعلی خلدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به دنبال گسترش روزافزون تغییرات در علوم مدیریت سازمانی و همچنین روند رو به رشد دستیابی عموم به اطلاعات، لزوم مدیریت کیفیت خدمات منسجم و یکپارچه از ضروریات عصر حاضر است.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش کارکنان بهزیستی و بهره‌گیری از توان علمی و تخصصی آن‌ها در راستای بهبود مستمر، موثر و اثربخش فرآیندها و خدمات ارائه شده به جامعه هدف و موسسات و دستگاه‌های دولتی، بهزیستی استان زنجان با هدف استقرار سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد 2008-9001ISO موفق به کسب گواهینامه بین‌المللی شد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با ابزار خرسندی از موفقیت کسب شده توسط این اداره‌کل تصریح کرد: مهم‌ترین هدف حاصل از این پروژه، یکپارچه‌سازی ساختار مدیریت برای دستیابی به اهداف بلند مدت و ایجاد سازگاری سیستم‌های مدیریتی است.

انتهای پیام/73005/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول