اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت 2،5 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از پرداخت 2 میلیارد و 500 میلیون‌ریال وام خودکفایی به مددجویان این شهرستان خبر داد.

پرداخت 2،5 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد حمایت از خانواده‌های زیر پوشش خدمات مختلفی را در طول سال ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش اشتغالزایی برای مددجویان است، اضافه کرد: امدادگران صرفاً به دنبال اجرای طرح‌های مددجویی نبوده و در تلاش هستند با اشتغالزایی برای مددجویان توانایی اداره زندگی به صورت مستقل را در خانواده‌ها ایجاد کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به فعالیت‌های این نهاد در زمینه اشتغالزایی مددجویان تصریح کرد: طی سال جاری 2 میلیارد و 500 میلیون ریال وام خودکفایی به 42 مددجوی زنجانی پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: اشتغالزایی مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغال در زمینه‌های شغلی کشاورزی، مشاغل خانگی، دامداری و دامپروری و ... انجام شده است.

پناهی با بیان اینکه کمیته امداد در خودکفایی مددجویان به مباحث اقتصادی اکتفا نکرده است، اضافه کرد: قبل از اینکه خودکفایی مددجویان قطعی شود، دوره‌هایی از قبیل کلاس‌های مشاوره در مباحث مختلف برای مددجویان برگزار می‌شود، تا توانایی فکری و اجتماعی مورد نیاز در مددجویان به منظور خودکفا و توانمند شدن و در نهایت خارج شدن از چرخه حمایتی امداد ایجاد شود.

*اعطای بن کالا به 54خانواده بیمار زیر پوشش کمیته امداد زنجان

وی در ادامه با اشاره به اینکه سالانه بیش از 35 سرفصل خدماتی در حمایت از مددجویان کمیته امداد ارائه می‌شود، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این خدمات به صورت هدفمند و بر اساس نیازهای جامعه هدف ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی، تحصیلی، معیشتی و درمانی به مددجویان امداد افزود: اهدای بن خرید کالا نیز از دیگر اقداماتی است که در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اخیرا نیز بن کالا به 54 خانواده‌های مددجوی زنجانی که دارای بیمار صعب‌العلاج هستند، اهدا شد، تصریح کرد: در راستای اهدای این تعداد بن 27 میلیون‌ریال هزینه شد.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول