اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

کلام امامان معصوم (ع) در قالب هنر بیان شود

معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت استاندار کرمان گفت: کلام امامان معصوم (ع) باید در قالب هنر بیان شود تا تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

کلام امامان معصوم (ع) در قالب هنر بیان شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کریم مهرشاد صبح امروز در آیین پایانی نخستین جشنواره سراسری شعر کودک و نوجوان رضوی در محل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان اظهار داشت: ما افتخار می‌کنیم که مشهدالرضا به عنوان پایتخت فرهنگی جهان در ایران است.

وی خطاب به شاعران شرکت‌کننده در نخستین جشنواره سراسری شعر کودک و نوجوان رضوی عنوان کرد: شما کودکان و نوجوانان که مبنا و شالوده زندگی را بر امامت بسته‌اید باید حرکت‌های خود را به سمتی ببرید که احادیث امام رضا (ع) را به اثر هنری از جمله شعر، داستان و مقاله تبدیل کنید.

معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت استاندار کرمان با اشاره به اینکه قبل از امامت امام رضا (ع) گروه‌های انحرافی زیادی بودند، ابراز داشت: کسانی که به امامت امام رضا (ع) قائلند، شیعه 12 امامی هستند و بعد از امامت امام رضا (ع) گروه انحرافی وجود ندارد.

مهرشاد با بیان اینکه خط ولایت را باید در خط امام رضا (ع) دید، افزود: از هر کجا که به امام رضا (ع) سلام بدهیم، ایشان سلام ما را می‌شنود، اما زیارت این امام همام بسیار با اهمیت است و ما امام رضا(ع) را دوست داریم و به زیارت ایشان می‌رویم.

وی اذعان داشت: ما باید تثبیت ولایت را داشته باشیم و امام رضا (ع) فرمودند «اگر مردم به زیبایی کلام ما پی ببرند، زمینه تبعیت آنها از ما فراهم می‌شود».

مهرشاد خاطر نشان کرد: بیان کلام امامان معصوم (ع) در قالب هنر، دنیا را متمایل به ائمه اطهار (ع) می‌کند و باید آثار هنری برای تبیین کلمات ائمه معصوم (ع) تولید شود.

وی تصریح کرد: اشعار شاعران ولایی ماندگار شده است، چراکه ائمه اطهار (ع) توجه ویژه‌ای به این شاعران دارند.

انتهای پیام/80019/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول