اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی قم مطرح کرد

امکان بهره‌مندی پژوهشگران و هنرمندان از دستاوردهای همایش حدیث رضوی

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: با توجه به دستاوردهای مطلوب همایش حدیث رضوی، پژوهشگران و هنرمندان می‌توانند از دستاوردهای این همایش نهایت استفاده را ببرند.

امکان بهره‌مندی پژوهشگران و هنرمندان از دستاوردهای همایش حدیث رضوی

سید رسول موسوی‌نژادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) اظهار کرد: امسال دوره یازدهم این جشنواره در حال برگزاری است و هر سال این جشنواره در نقاط مختلف دنیا برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به خلایی که در زمینه مسئله حدیث در جشنواره امام رضا(ع) احساس می‌شد، بخش حدیثی جشنواره راه‌اندازی و مسئولیت برگزاری آن به موسسه دارالحدیث به عنوان معتبرترین موسسه واگذار شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان داشت: دانشگاه قرآن و حدیث، انجمن حدیث حوزه، مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و... از جمله نهادهای مشارکت‌کننده در برگزاری همایش هستند که برای برگزاری هر چه بهتر این همایش تلاش می‌کنند.

وی یادآور شد: هشت جلد کتاب در بخش داستانک این همایش چاپ می‌شود که در اختیار پژوهشگران قرار می‌گیرد.

موسوی نژادیان خاطرنشان کرد: ارائه مقاله و گزارش هیئت داوران از جمله برنامه‌های همایش حدیث رضوی است که با همکاری موسسه دارالحدیث برنامه‌ریزی شده است.

وی عنوان داشت: برگزاری جشنواره حدیث رضوی دستاوردهایی دارد که پس از برگزاری آن هنرمندان و پژوهشگران می‌توانند با استفاده از منابع موجود، بهترین آثار در زمینه امام رضا(ع) را تولید کنند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ابراز امیدواری کرد تا از ظرفیت موجود در این بخش نهایت استفاده صورت گیرد تا به اهداف و افق چشم‌انداز خود برسیم.

همایش ملی حدیث رضوی 21 شهریور در سالن شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78003/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول