اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود تشریح کرد

ویژه برنامه‌های بسیج هنرمندان شاهرود در آخرین روزهای تابستان

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود از اجرای برنامه‌های این کانون از جمله شب شعر، تئاتر خیابانی در هفته دفاع مقدس، برگزاری اردو و ... در آخرین روزهای تابستان امسال خبر داد.

ویژه برنامه‌های بسیج هنرمندان شاهرود در آخرین روزهای تابستان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، عباس اعتماد امروز در جلسه صالحین کانون بسیج هنرمندان شاهرود بیان کرد: هفته دفاع مقدس که یادآور رشادت‌ها و حماسه‌های دلیرمردان ایرانی است، یاد و خاطره امام و شهدا را برایمان تداعی می‌کند.

وی تصریح کرد: از جمله برنامه‌‏های هفته دفاع مقدس، اجرای تئاتر خیابانی، شب شعر و نماهنگ به همت گروه هنری «دختران بهشت» شاهرود است.

اعتماد با اشاره به کم‏رنگ شدن لهجه و سنت‌های اصیل شاهرودی در زندگی مردم گفت: از این پس، در جهت تبیین لهجه شاهرودی که نسل جدید ما با آن غریبه است، جلسات کانون بسیج هنرمندان شاهرود را با لهجه شیرین شاهردی برگزار می‌کنیم.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود با اشاره به موفقیت هنرمندان بسیجی در کنکور سراسری امسال گفت: فاطمه لطفی رتبه 300، مهدیه‏‌سادات فاضلی رتبه 824 و کوثر شاکویی رتبه 2 هزار را کسب کرده‌اند.

اعتماد ضمن تبریک به بسیجیانی که حائز رتبه‏‌های عالی در کنکور سراسری شده‌اند، افزود: به همه افرادی که رتبه‌های زیر دو هزار را کسب کرده‌اند، لوح تقدیر و مبلغ نقدی اهدا می‌شود.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود گفت: در روزهای پایانی فصل تابستان هستیم و چون اکثر اعضای این کانون نوجوانان و جوانان محصل و دانشجو هستند؛ در نظر داریم تا در جمعه آینده، اردوی تفریحی یک روزه ویژه هنرمندان بسیجی فعال برگزار کنیم.

اعتماد افزود: در این اردوی یک روزه، اعضایی که در جلسات صالحین و مراسم‌ اخیر این کانون، حضور فعال داشتند، شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول