اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس تاکید کرد

لزوم برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در سطوح گسترده و مطلوب

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس بر لزوم برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در سطوح گسترده و مطلوب تاکید کرد.

لزوم برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در سطوح گسترده و مطلوب

غلام‌محمد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به آغاز دهه کرامت و برگزاری جشنواره فرهنگ و هنری امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت:جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) باید در سطح گسترده و مطلوب برگزار شود و اهداف این جشنواره به طور دقیق و جدی به اجرا گذاشته شود ثمرات و برکات ارزشمندی نیز حاصل می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: زبان هنر زبانی موثر و ارزشمند در راه ترویج معارف و فرهنگ غنی رضوی است؛ چرا که قطعاً آموزه‌های رضوی با زبان هنر ماندگارتر است.

زارعی برگزاری جشنواره‌های دینی مذهبی در جامعه را مهم و موثرخواند و گفت: جوانان کشور ما تشنه دریافت حقیقت و معرفت هستند و فرهنگ رضوی می‌تواند به عنوان عنصری مهم نقش بی‌بدیلی در تشیع داشته باشند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شواری اسلامی گفت: از راه‌های ارزشمند و اثرگذار در این بخش، استفاده از زبان هنر در راه ترویج معارف رضوی است از این‌رو برنامه‌های جشنواره امام رضا (ع) به نحو مطلوب و موثری برگزار شود.

زارعی گفت: در دنیای امروز هنر زبان گویا و مشترک ملیت‌ها و مذاهب مختلف است و هنر اسلامی به دلیل برخورداری از جنبه معنوی و الهی و در برگیری مکارم اخلاقی، ظرفیت بالایی در ارائه دیدگاه‌ها و آموزه‌های فرهنگ اسلامی دارد.

وی با اشاره به اینکه قدمگاه امام رضا(ع) در استان یک مسیر مبارک تاریخی و مذهبی است، گفت: وجود مبارک امام رضا(ع) در ایران برای این امت یک نعمت الهی است و همواره باید در شناخت معنویات و اخلاقیات این امام بزرگوار به مردم تلاش مضاعفی نیز صورت گیرد.

انتهای پیام/82011/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول