اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قزوین:

اعتقادات دینی مؤثرترین عامل در پیشگیری از جرایم است

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: اعتقادات دینی مؤثرترین عامل در پیشگیری از جرایم اجتماعی است.

اعتقادات دینی مؤثرترین عامل در پیشگیری از جرایم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا میرحیدری صبح امروز در دیدار با نمازگزاران مسجد جامع سیدالشهدا شهرک اقبالیه قزوین در سخنانی با تبیین فلسفه حضور مسئولان انتظامی استان در محافل عمومی اظهار کرد: حضور پلیس در محلات و دیدار چهره‌ به چهره با مردم به ویژه متدینان، موجب آگاهی بیشتر از مشکلات مردم به خصوص در امور انتظامی شده و عامل مؤثری در رفع معضلات اجتماعی و برخورد با ناهنجاری‌ها است.

وی وجود امنیت پایدار را در گرو ایمان و تدین مردم عنوان کرد و گفت: باورهای دینی و معتقدات شرعی مؤثرترین عامل در پیشگیری از جرایم اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان قزوین امنیت مثال‌زدنی کشور را حاصل ایثارگری رزمندگان و شهدای انقلاب توصیف کرد و افزود: امروز آرمان پلیس دنباله‌روی راه شهدا و خدمتگزاری بی‌منت به مردم با انگیزه کسب رضایت الهی است.

میرحیدری با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت مردم در موفقیت‌های پلیس در اجرای مأموریت‌ها از شهروندان خواست با همکاری بیشتر با نیروی انتظامی نقش خود را در ارتقای امنیت اجتماعی ایفا کنند.

در ادامه این مراسم که با حضور دیگر مسئولان انتظامی استان قزوین برگزار شد ضمن پاسخگویی به سؤالات نمازگزاران، هشدارهای انتظامی در خصوص جرایم و آسیب‌های اجتماعی ارائه شد.

انتهای پیام/2667/ل/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول