اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک:

نیروی انتظامی قرچک در پیشگیری از جرایم گام‌های موثری برداشته است

فرماندار شهرستان قرچک در بازدید از مراحل ساخت و تکمیل پاسگاه روستای داودآباد گفت: نیروی انتظامی شهرستان قرچک در پیشگیری از جرایم و تعامل با مردم توانسته گام‌های موثر و مثمرثمری بردارد.

نیروی انتظامی قرچک در پیشگیری از جرایم گام‌های موثری برداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی در بازدید از مراحل ساخت و تکمیل پاسگاه روستای داودآباد با تبریک به مناسبت هفته دولت و روز کارمند گفت: در هفته دولت شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های متعددی در شهرستان قرچک هستیم تا بتوان با این روند به شهروندان و مردم فهیم این خطه خدمت کرد.

فرماندار شهرستان قرچک در ادامه با اشاره به اینکه ساختمان نیروی انتظامی برای ارائه هرچه بهتر خدمات به شهروندان ساخته شده است، اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازوی توانمند نظام در همه صحنه‌ها حضوری فعال دارد و در شهرستان قرچک نیز این ارگان در پیشگیری از جرایم و تعامل با مردم توانسته گام‌های موثر و مثمرثمری بردارد.

وی افزود: در ایام خجسته هفته دولت شاهد افتتاح ساختمان کلانتری روستای داودآباد هستیم که در جهت خدمت‌رسانی بهتر و شایسته‌تر به شهروندان ساخته شده است.

ریاحی گفت: این پروژه هم ‏اکنون مراحل پایانی خود را پشت سر می‏گذارد و قرار است تا پایان هفته دولت مورد بهره‏‏ برداری قرار گیرد.

گفتنی است، این ساختمان در زمینی به مساحت 900 متر مربع در روستای داودآباد به بهره‌برداری خواهد رسید. 

انتهای پیام/2462/ط10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول