اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سراوان:

بهبود اقتصاد کشور، ارتقا سطح فکری و دینی مردم را به‌دنبال دارد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سراوان گفت: رئیس جمهور و دولت می‌تواند با گشایش و بهبود اقتصادی و ایجاد غنا در کشور، سطح فرهنگی، فکری و دینی مردم را نیز ارتقا دهد

بهبود اقتصاد کشور، ارتقا سطح فکری و دینی مردم را به‌دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات سیستان و بلوچستان،  حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان، اظهار داشت: طبق فرمایش امام خمینی(ره) امروز ضد انقلاب کسی است که در کاری که به آن مشغول است، سستی و کم‌کاری کند یا دیگران را به کم‌کاری وادارد.

وی افزود: یکی از مسائلی که باید در جهت‌گیری‌های کلی دولت مورد توجه قرار گیرد، تسهیل زندگی برای مردم است، رئیس جمهور و دولت می‌تواند با گشایش اقتصادی و ایجاد غنا در کشور، سطح فرهنگی، فکری و دینی مردم را نیز ارتقا دهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سراوان اذعان داشت: افرادی که در هر مسئولیتی، از زیر بار مسئولیت شانه خالی ‌کنند و دیگران را نیز به کم‌کاری و بیکاری وسوسه و اغوا کنند، به انقلاب و نظام اسلامی کشور خود خیانت کرده و باید بدانند که این یک توطئه بزرگ است.

وی افزود: مردم باید پیوسته همدل یکدیگر بوده و با همت و تلاش تنها به آبادانی مملکت خویش بیاندیشند و ایمان خود را مستحکم کنند، زیرا وقتی ایمان مردم مستحکم شد هیچ آسیبی به ملت نخواهد رسید.

دهقان همچنین با اشاره به مسئولیت‌های دولت جدید ادامه داد: دولت جدید نیز باید همانند دولت‌های پیشین هویت انقلاب را حفظ کرده و با صبر و استقامت،جهت‌گیری دینی، انقلابی، اخلاقی، عادلانه، خدمت به اسلام و مسلمین، مبارزه با استکبار و زورگویان عالم داشته باشد.

وی افزود: مردم ما به بیعت خود با نظام اسلامی وفادار هستند و امروزه مسئله زیاده‌خواهی استکبار و غربیان برای مردم بسیار روشن‌تر از سال‌های اوایل انقلاب است و در کنار دولت برای پیشبرد اهداف انقلاب ایستاده‌اند.

انتهای پیام/ 75004/ع/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول