اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جنوب کرمان

برترین‌های جشنواره تئاتر کوتاه زائر معرفی شدند

برترین‌های جشنواره تئاتر کوتاه زائر در جنوب کرمان معرفی و نمایش «اقیانوس» از مشهد مقدس رتبه برتر را کسب کرد.

برترین‌های جشنواره تئاتر کوتاه زائر معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ظهر امروز آیین اختتامیه دومین جشنواره تئاتر کوتاه زائر در شهرستان جیرفت برگزار شد و هیئت داوران در بخش‌های مختلف برترین‌های این جشنواره را معرفی کردند.

در بخش طراحی صحنه امین ملایی با نمایش «سیاه و سفید» و هانیه سنجری‌نژاد با نمایش «عکاسخانه پشت حرم» از شهرستان جیرفت رتبه نخست و مهرداد بهزادی با نمایش «شمایید که آشنایید» از شهرستان کهنوج رتبه دوم این بخش را کسب کردند، در این بخش هیئت داوران کسی را شایسته مقام سوم ندانست.

در بخش موسیقی محمدرضا مقبلی از شهرستان جیرفت با نمایش «سیاه و سفید» مقام نخست، جلال بلولی از مشهد مقدس با نمایش «دختر اسمال طلا» رتبه دوم و مسلم باوی با نمایش «ضامن» از خرمشهر مقام سوم را کسب کردند.

در بخش طراحی پوستر مجید کمشکی با نمایش «سیاه و سفید» از شهرستان جیرفت رتبه نخست و شریف صفا با نمایش عکاسخانه پشت حرم از شهرستان جیرفت حائز رتبه دوم شد، در این بخش نیز هیئت داوران انتخابی برای رتبه سوم نداشت.

در بخش طراحی لباس بنفشه قرائی از مشهد مقدس با نمایش «دختر اسمال طلا» رتبه نخست، لیلی صنعتی با نمایش «سیاه و سفید» از شهرستان جیرفت و زینب آفتابی با نمایش «عکاسخانه پشت حرم» از شهرستان جیرفت مشترکا حائز رتبه دوم و محسن تارنگ از شهرستان کهنوج با نمایش «شمایید که آشنایید»، سحر جعفری با نمایش «شهسوار» از کرمانشاه و لیلا میرزایی از نمایش «شمایید که آشنایید» از شهرستان کهنوج مشترکا رتبه سوم این بخش را کسب کردند.

در بخش طراحی بروشور مجید کمشکی با نمایش «سیاه و سفید» از شهرستان جیرفت و مسلم باوی با نمایش «ضامن» از خرمشهر مشترکا رتبه نخست، شریف صفا با نمایش «عکاسخانه پشت حرم» از شهرستان جیرفت و محسن تارنگ با نمایش «شمایید که آشنایید» از شهرستان کهنوج مشترکا دوم و محمد نجار با نمایش «اقیانوس» از مشهد مقدس و علی ترکمن‌سرابی با نمایش «دختر اسمال طلا» از مشهد مقدس مشترکا سوم شدند.

در بخش نویسندگی این جشنواره علی جوانمرد نویسنده نمایشنامه «اقیانوس» از مشهد مقدس حائز رتبه نخست شد و مرتضی شاه‌کرم با نمایش «ضامن» از خرمشهر و راضیه ایرانی از مشهد با نمایش‌نامه «دختر اسمال طلا» مشترکا دوم و پژمان شاهوردی با نمایش «زائری از نوع چندم» از بروجرد و منوچهر صبوری از  شهرستان جیرفت با نمایش «عکاسخانه پشت حرم» مشترکا رتبه سوم این بخش از جشنواره را کسب کردند.

در بخش کارگردانی احمد طلاهونچی از مشهد مقدس با نمایش «اقیانوس» حائز رتبه نخست شد و زهرا باقری از مشهد مقدس با نمایش «دختر اسمال طلا» و احمد مسافری از خرمشهر با نمایش «ضامن» مشترکا دوم و پژمان شاهوردی با نمایش «زائری از نوع چندم» از بروجرد و منوچهر صبوری با نمایش «عکاسخانه پشت حرم» از شهرستان جیرفت مشترکا سوم شدند.

در بخش برترین بازیگران زن، آرزو جعفری از شهرستان جیرفت با نمایش «سیاه و سفید» رتبه نخست را کسب کرد و فاطمه فضلی با نمایش «عکاسخانه پشت حرم» از شهرستان جیرفت و نگار ببریان از شهرستان کهنوج با نمایش «شمایید که آشنایید» مشترکا دوم و مهسا یادگاری و سمیه نیک‌رخنه از مشهد مقدس با نمایش «دختر اسمال طلا» مشترکا سوم شدند.

در بخش بازیگری مرد، احمد مسافری با نمایش «ضامن» و محمد تقی‌نژاد با نمایش «اقیانوس» مشترکا اول، علیرضا بلوچی با نمایش «اقیانوس»، سامان شکیبایی با نمایش «زائری از نوع چندم» و منوچهر صبوری با نمایش «عکاسخانه پشت حرم» مشترکا دوم شدند و حسن قصابیان با نمایش «اقیانوس»، محمدرضا مشایخی با نمایش «سیاه و سفید» و هومن روح‌تافی با نمایش «شهسوار» مشترکا سوم شدند.

در این جشنواره نمایش «اقیانوس» از مشهد مقدس رتبه برتر را کسب کرد و نمایشنامه «ضامن» دوم و «دختر اسمال طلا» و «عکاسخانه پشت حرم» مشترکا سوم شدند که نمایش‌های برتر لوح تقدیر، تندیش جشنواره و جایزه نقدی دریافت کردند.

انتهای پیام/80002/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول