اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان کار داوری

جشنواره کتابخوانی الکترونیکی رضوی به ایستگاه آخر نزدیک می‌شود

سومین جشنواره کتاب خوانی الکترونیکی رضوی با پایان کار داوری به ایستگاه پایانی خود نزدیک می‌شود.

جشنواره کتابخوانی الکترونیکی رضوی به ایستگاه آخر نزدیک می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، سومین جشنواره کتاب خوانی رضوی با معرفی 12 برگزیده‌ این جشنواره به کار خود پایان خواهد داد.

مراسم پایانی سومین جشنواره کتاب خوانی الکترونیکی رضوی ساعت 10 صبح روز دوشنبه، 18 شهریور ماه در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری اهواز با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

در سومین جشنواره کتاب خوانی الکترونیکی رضوی در مرحله اول در مجموع 11 هزار و 420 نفر شرکت کردند که در گروه سنی اول تا سوم دبستان، 4 هزار و 785 نفر، گروه سنی چهارم و پنجم دبستان، 3 هزار و 567 نفر، گروه سنی ششم دبستان و دوره‌ی راهنمایی، 2 هزار و 392 نفر و گروه سنی سال‌های دبیرستان 676 نفر حضور داشتند.

پس از پایان داوری مرحله اول در مجموع 5 هزار و 895 نفر 100 امتیازی توانستند جواز حضور در مرحله‌ دوم را کسب کنند و از اول تا هشتم شهریور ماه با یکدیگر در چهار گروه سنی به رقابت به پردازند.

در این مرحله 2 هزار و 249 نفر در گروه سنی اول تا سوم دبستان،2 هزار و 296 نفر در گروه سنی چهارم و پنجم دبستان، 960 نفر در گروه سنی ششم دبستان و دوره‌ی راهنمایی و 177 نفر نیز در گروه سنی سال‌های دبیرستان در مرحله‌ پایانی جواز حضور را داشتند که در گروه سنی اول تا سوم دبستان، یک هزار و 174 نفر، گروه سنی چهارم و پنجم دبستان، یک هزار و 96 نفر، گروه سنی ششم دبستان و دوره‌ راهنمایی، 281 نفر و گروه سنی سال‌های دبیرستان، 73 نفر،100 امتیازی شدند.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول