اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان کرمانشاه:

3 اثر برگزیده در جشنواره داستان کوتاه رضوی متعلق به کرمانشاه است

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: از 12 اثر برگزیده در جشنواره داستان کوتاه کودک و نوجوان رضوی، 3 اثر مربوط به کرمانشاه است.

3 اثر برگزیده در جشنواره داستان کوتاه رضوی متعلق به کرمانشاه است

سیامک حجت‌الاسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: استان کرمانشاه سه سال است که به صورت جدی در زمینه تبلیغ و ترویج فرهنگ رضوی به خصوص در ایام دهه کرامت فعالیت می‌کند که میزبانی این استان برای جشنواره داستان کوتاه کودک و نوجوان فرهنگ رضوی گویای این مطلب است.

وی با تاکید بر این‌که از 12 اثر برگزیده در این جشنواره، سه اثر مربوط به کرمانشاه است، ادامه داد: هر مرکزی که به کار نشر و گسترش امور فرهنگی در استان اشتغال دارد ترویج فرهنگ رضوی و آشنا کردن کودکان و نوجوانان با آن در اولویت قرار گرفته و شاهد استقبال خوب جوانان از این مراکز هستیم.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از کمبود بودجه در بخش فرهنگ خبر داد و افزود: همواره داورانی به منظور ارزیابی عملکرد برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته می‌شوند و پس از جمع‌بندی در راستای رفع مشکلات تلاش خواهد شد.

حجت‌الاسلامی اظهار داشت: از طرف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برای روز جهانی کودک که به هفته کودک نامگذاری شده برنامه‌های فرهنگی خوبی در نظر گرفته شده است و امید است که در سال آینده کرمانشاه برای بار دوم به عنوان میزبان جشنواره داستان کوتاه رضوی انتخاب شود.

گفتنی است، این جشنواره در 19 شهریورماه سال‌جاری به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود و 2 هزار و 700 نفر از سراسر ایران آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده‌اند.

انتهای پیام/2700/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول