اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز انجام شد

افتتاح پنجمین جشنواره پویانمایی رضوی در گلستان

پنجمین جشنواره پویانمایی رضوی ظهر امروز در گلستان افتتاح شد.

افتتاح پنجمین جشنواره پویانمایی رضوی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، پنجمین جشنواره پویانمایی رضوی ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، کودکان و نوجوانان، فرهیحتگان و صاحب‎نظران عرصه هنر و انیمیشن در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

ابوالحسن امامی مسئول دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی استان گلستان در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در رگان اظهار داشت: 41 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که 16 اثر به مرحله پایانی راه پیدا کرده و در نهایت از پنج اثر تجلیل خواهد شد.

وی افزود: استان‎های آدربایجان‌شرقی و غربی، خرسان رضوی و جنوبی، گلستان، فارس، یزد، اردبیل، خوزستان، اصفهان، تهران و مازندران استان‎هایی بودند که در این جشنواره آثار خود را ارائه کرده‎اند.

15 اثر در جشنواره مربوط به کودکان و نوجوانان کانون است

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: در این جشنواره از 16 اثر برگزیده 15 اثر، آثار برتر کانون‎های پرورش فکری و نوجوانان سراسر کشور است.

حسین سمیعی اضافه کرد: در حاشیه برگزاری این جشنواره 1500 اثر از آثار برجسته منتخب نوجوانان استان‎ها که رتبه اول را کسب کرده‎اند به صورت نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

وی یادآور شد: موضوع آثار در این نمایشگاه نقاشی، خوشنویسی، نمایشنامه‎خوانی، کتاب‎سازی رضوی است.

سمیعی خاطرنشان کرد: در کنار این فعالیت‎ها برنامه‎های جانبی همچون کارگاه‌های کتاب‌سازی رضوی با حضور خانواده‎ها و اعضا و دانش‎آموزان، گفتمان رضوی از جمله‎ برنامه‎هاست.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان اعلام کرد: بخش انیمیشن رضوی امروز با اجرا در پارک شهرک امام گرگان از ساعت 20 تا 21 آغاز می‎شود و در روزهای بعد در پارک‎های مختلف ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اذعان داشت: این انیمیشن‎ها در دو روز آخر این جشنواره در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس این جشنواره امروز در گرگان آغاز و مراسم اختتامیه جشنواره نیز دوشنبه 18 شهریور در امامزاده نور واقع در محله سرچشمه گرگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/83004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول