اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان صورت گرفت

آغاز مرحله اول داوری جشنواره نمایشنامه‏‌خوانی رضوی

هیئت انتخاب سومین جشنواره نمایشنامه‌خوانی رضوی در همدان، 240 اثر رسیده به دبیرخانه را مورد بازبینی قرار گرفت.

آغاز مرحله اول داوری جشنواره نمایشنامه‏‌خوانی رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، نخستین جلسه هیئت انتخاب سومین جشنواره نمایشنامه‏‌خوانی رضوی با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، آتنا شاملو کارشناس ناظر اداره مرکزی و اعضاء هیئت انتخاب در دفتر مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان برگزار شد.

پرویز ابراهیمی با بیان اینکه 240 اثر در بخش نوجوان به دبیرخانه جشنواره رسیده است اظهار داشت: داوری آثار دریافتی با دقت نظر و انجام درست باعث ارتقای انگیزه شرکت‌کنندگان می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری جشنواره‌های فیلم و تئاتر کودک و نوجوان در سطح بین‌المللی در استان، ظرفیت‌ها و تجارب فراوانی در این استان ایجاد شده و در جشنواره نمایشنامه‌خوانی رضوی از اساتید برجسته استان در حوزه برگزاری جشنواره‌های مختلف بهره‌مند هستیم.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان افزود: حسین صفی دارای کارشناس‌ ارشد نمایش، محمدجواد کبودراهنگی کارشناس تئاتر و علیرضا آقایی کارشناس تئاتر به عنوان داوران بخش اول انتخاب شدند.

وی ابراز داشت: داوران 240 اثر دریافتی را داوری کردند و آثار 40 گروه نمایشنامه‏‌خوان را برای داوری در مرحله دوم انتخاب می‌کنند.

همچنین در این نشست کارشناسان در خصوص نحوه داوری و مراحل انتخاب گروه‌های نمایشنامه‌خوان بحث و تبادل نظر کردند.

سومین جشنواره نمایشنامه‏‌خوانی رضوی 16 تا 18 شهریورماه سال جاری با حضور هشت گروه برتر به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89019/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول