اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

تعطیلی روزهای پنجشنبه ادارات به صورت آزمایشی اجرا می‌شود

استاندار اردبیل گفت: با هدف ارتقا بهره‌وری و ارائه خدمات مطلوب به مردم تعطیلی روز پنجشنبه به صورت آزمایشی در اردبیل اجرا می‌شود.

تعطیلی روزهای پنجشنبه ادارات به صورت آزمایشی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جلسه کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری استان اردبیل بر نقش نیروی انسانی در ارتقا و تقویت بدنه دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

وی تصریح کرد: نیروی انسانی در هر کشوری به عنوان موتور محرک توسعه محسوب می‌شود چرا که سازمان‌ها بدون وجود نیروی انسانی نه تنها مفهومی ندارد بلکه اداره آنها نیز میسر نمی‌باشد.

نیکزاد خاطر نشان کرد: با وجود فناوری شدن سازمان‌ها و تبدیل آنها به توده‌ای از سخت‌افزار همچنان نقش انسان به عنوان عاملی حیاتی و راهبردی در بقای سازمان کاملاً مشهود است.

وی اضافه کرد: منابع انسانی ارزشمندترین منبع سازمان‌ها به شمار می‌رود به طوریکه به تصمیمات سازمانی شکل داده، مسائل و مشکلات سازمان را حل کرده و بهره‌وری را عینیت می‌بخشند.

رئیس کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری استان با بیان اینکه استخدام هزار نفر در ادارات و سازمان‌های مختلف استان فراهم شده است، بیان کرد: جذب این تعداد در دستگاه‌های اجرایی پس از گذراندن مراحل قانونی و تکمیل پرونده تا دی ماه سال‌جاری به دستگاه‌های مختلف در سطح استان جذب می‌شوند.

نیکزاد یادآور شد: این امر می‌تواند بخشی از نیاز دستگاه‌های اجرایی به کارشناسان توانمند را برطرف سازد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل همچنین با اشاره به اینکه بعد از اتمام این دوره استخدام در تلاش هستیم تعداد دو هزار نفر دیگر نیز در راستای تقویت بدنه دستگا‌ه‌های اجرایی جذب کنیم.

وی ادامه داد: از این تعداد 800 نفر در شهرداری‌ها و یک‌هزار و200 نفر هم در دستگاه‌های دولتی استان استخدام می‌شوند.

رئیس شورای اداری استان گفت: با جذب نیروهای متخصص و کارآمد خدمت‌رسانی ادارات به مردم افزایش می‌یابد.

نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود بر تعطیلی روزهای پنجشنبه در ادارات اشاره کرد و افزود: به منظور ارتقا بهره‌وری، حسن استفاده از سرمایه وقت و در راستای منافع عمومی و مصالح خانواده ساعت کار اداری تغییر می‌یابد و روزهای پنجشنبه تعطیل می‌شود.

وی تصریح کرد: این برنامه به صورت آزمایشی اجرا و تصمیم نهایی پس از بررسی، تحلیل نتیجه و باز خورد مناسب اتخاذ می‌شود.

استاندار اردبیل خاطر نشان کرد: این برنامه در راستای رفاه حال و صرفه‌جویی مردم است و به هیچ وجه نباید در ارائه خدمات ضروری و مطلوب به مردم خللی وارد شود.

انتهای پیام/62004/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول