اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره شهید رجایی دیلم

ادارات بهداشت، جهادکشاورزی و تعاون اول تا سوم شدند

در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی ؛ شبکه بهداشت و درمان، جهادکشاورزی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دستگاه‌های اول تا سوم شهرستان دیلم معرفی و تجلیل شدند.

ادارات بهداشت، جهادکشاورزی و تعاون اول تا سوم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دیلم پیش از ظهر امروز در جمع مدیران و کارکنان دولت در دیلم گفت: امسال در پانزدهمین دوره جشنواره شهید رجایی سه دستگاه برتر، یک واحد عملیاتی نمونه و پنج شرکت و اداره برتر در زمینه تکریم ارباب رجوع از بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان معرفی و تجلیل شدند.

عبدالرضا علی نیا افزود: دستگاه‌های برتر پس از بررسی مدارک و مستندات در دو شاخص عمومی و تخصصی ارزیابی و انتخاب می‌شوند.

وی بیان داشت: این جشنواره هر ساله به همت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و با همکاری فرمانداری‌ها در سراسر استان برگزار شده و از دستگاه‌ها و مدیران برتر و کارمندان نمونه تجلیل می‌شود.

معاون برنامه ریزی فرماندار دیلم برگزاری این جشنواره را فرصت خوبی برای جمع آوری مستندات، ارزیابی عملکرد هر دستگاه در دو شاخص عمومی و تخصصی و شناسایی نقاط ضعف و قوت خود بیان کرد.

در این آیین از عبدالحسین ناصری به عنوان مدیر دستگاه برتر و از اسماعیل طاهری نیا و مرتضی متانت به عنوان کارمندان نمونه شبکه بهداشت و تیم موثر در انتخاب دستگاه برتر تجلیل شد.

همچنین از فرهمند آقایی مدیر جهادکشاورزی و رضا صبوری مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مدیران دستگاه‌های دوم و سوم تجلیل شد.

آقایان باقرپور و بن رشید از جهادکشاورزی و هومان انصاری و امیر کنارکوهی از اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارمندان نمونه و تیم‌های موثر در انتخاب رتبه‌های دوم و سوم تجلیل شدند.

در این آیین همچنین شهرداری دیلم به عنوان واحد عملیاتی برتر معرفی و از بشیر احمدی شهردار دیلم به عنوان مدیر دستگاه و آقایان فتح اله پیرو و ایمان آهنکوب به عنوان کارمندان نمونه شهرداری تجلیل شد. 

در ادامه این مراسم اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، شرکت گاز، بیمه دانا، صندوق مهر امام رضا(ع) و دادگستری دیلم به عنوان پنج اداره و شرکت خدماتی برتر در زمینه تکریم ارباب رجوع معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام/66006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول