اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح شد

عدم همکاری ادارات کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری دهه کرامت/استانی که قدمگاه ندارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به غیر از رسانه‌ها به هر دری که در این استان می‌کوبیم برای برگزاری دهه کرامت جوابی نمی‌شنویم.

عدم همکاری ادارات کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری دهه کرامت/استانی که قدمگاه ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امین کمالوندی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با شروع سخنان انتقادی خود نسبت به عدم همکاری دستگاه‌های اداری در برگزاری دهه کرامت اظهار کرد: به غیر از رسانه‌ها هر دری را که از ادارات و دستگاه‌های فرهنگی استان می‌کوبیم جوابی نمی‌شنویم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: جای تأسف دارد که قدمگاهی از امام رضا (ع) در این استان نیست.

این مسئول ارشد فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: استان ما از استان‌هایی است که امام رضا (ع) در جاده ولایت از آن عبور کرده‌اند و پس از ورود از دشت ارجان وارد سرفاریاب شده و از آن‌جا به مارگون مشرف شده و سپس در دو راهی اقلید مسیر را ادامه داده‌اند.

کمالوندی با ابراز تأسف مجدد به دلیل عدم وجود یک قدمگاه در این استان تصریح کرد: اداراتی همچون اوقاف اسلامی که بودجه‌های خوبی در این راستا دارند و همچنین راه و شهرسازی نسبت به نصب تابلو در این خصوص هم اهمال کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما چه چیزی از استان‌های دیگر کشور کم داریم که نتوانیم قدمگاهی در خور و شایسته برای تنها میهمان ائمه در کشور و در این استان داشته باشیم.

وی یکی دیگر از برنامه‌ها را استقبال از دوندگان مشهدی جاده امام رضا دانست و گفت: این دوندگان از شلمچه حرکت خود را آغاز کرده‌اند و با عبور از چند استان از جمله استان ما در روز 26 شهریور در حرم رضوی مستقر می‌شوند.

کمالوندی با قدردانی از فرمانداران شهرهای استان در این خصوص برای همکاری افزود: این دوندگان فردا از یاسوج عبور می‌کنند که لازم است از آن‌ها همانند سال‌ گذشته استقبال شود.

وی از پیش‌بینی 10 برنامه در دهه کرامت این استان گفت و افزود: 9 برنامه ما در این خصوص استانی و یک برنامه ملی هم خواهیم داشت.

کمالوندی نقش رسانه‌ها در تبیین اهداف برنامه‌‌های دهه کرامت را مهم دانست.

انتهای پیام/2571/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول