اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری اردبیل:

معرفت الهی و ولایت‌پذیری صفات خاصه معصومه (س) است

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: معرفت الهی و ولایت‌پذیری از صفات و اوصاف خاصه حضرت فاطمه معصومه (س) است.

معرفت الهی و ولایت‌پذیری صفات خاصه معصومه (س) است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، خدیجه جعفری‌اصل همزمان با دهه کرامت و پاسداشت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) با صدور پیامی اظهار داشت: پاداش و ارزش امور به شناخت و معرفت حقیقی نسبت به آنهاست. از اموری که به روشنی بیانگر عظمت مخصوص مقام حضرت معصومه (س) است این که امام صادق (ع) قبل از ولادت او، حتی قبل از ولادت پدر او، از او یاد کرده است و این موضوع بیانگر آن است که این بانوی خاندان نبوت، از امتیازات و ویژگی‌های عمیق و ارجمندی برخوردار بوده است و در سطح بالایی از شخصیت و ارزش‌های انسانی و ملکوتی قرار دارد.

وی در این پیام آورده است: معرفت به خداوند، ولایت‌پذیری، حکمت، بصیرت، هجرت، صبر و بردباری برای عفاف و حجاب از صفات و اوصاف خاصه حضرت فاطمه معصومه (س) می‌باشد.

مشاور استاندار در امور بانوان در این پیام بیان داشته است: دهه کرامت بهترین فرصت خودسازی برای جوانان بویژه دختران، این هدیه‌های ارزشمند خداوند به خانواده‌ها که با تاسی از شخصیت متعالی و الگویی حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) سعی و تلاش در راه اکمال و توفیق و سعادت الهی داشته باشند.

این مسئول در این پیام آورده است:‌ همان‌گونه که مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی تاکید فرموده‌اند: حضرت معصومه (س) مقام بزرگی دارد، خیلی باید از ایشان بهره بگیریم و باید به آن حضرت بیشتر توسل جوییم و بخواهیم عنایت بیشتری به ما داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان پیام خود آورده است: با تبریک این ایام پرخیر و برکت به خانواده‌های ولایت‌مدار استان به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از خداوند به برکت این ایام مبارک و روز دختران یاری می‌خواهیم که نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، معرفت و شناخت پیدا کنیم آنچنان که شایسته حق معرفتشان می‌باشد.

انتهای پیام/62003/ط/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول