اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج جامعه زنان سپاه سلمان طی بیانیه‌ای

حضرت فاطمه معصومه (س) زمینه‌ساز تعالی معنوی بانوان جامعه است

بسیج جامعه زنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به مناسبت ولادت کریمه اهل بیت طی بیانیه‌ای اعلام کرد: دختران ما حضرت فاطمه معصومه (س) را زمینه ساز تعالی معنوی و اخلاقی خود قرار داده‎اند.

حضرت فاطمه معصومه (س) زمینه‌ساز تعالی معنوی بانوان جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، در این بیانیه آمده است: 16 شهریور ماه همزمان با یکم ذیقعده روز ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) روز ملی دختران نام گرفته است.

این بیانیه می‎افزاید: این روز به دختران اختصاص یافته تا فراموش نکنیم که چه وظیفه بزرگی بر عهده داریم،  پیامبر (ص) برای تکریم مقام دختران و زنان بر دست فاطمه (س) بوسه می زد و به همه یادآور می‎شد که باید تکریمشان کنیم.

در این بیانیه آمده است: در آموزه‎های دینی ما نیز بارها از سوی ائمه اطهار به محبت کردن به دختران تاکید شده و بیش از محبت به پسران، به آنها اصرار ورزیده‌اند؛ یادمان نرود که فاطمه زهرا (س) حضرت زینب (س) و حضرت معصومه (س) الگوهایی هستند که در هر عصری می‌توان به آنها اقتدا کردحتی اگر بهره همگان از این دریای بیکران معنویت و معصومیت به اندازه قطره ای باشد.

این بیانیه می‌افزاید: جایگاه حقوقی زنان و دختران ایرانی موضوعی است که دشمنان اسلام، تبلیغات گسترده و فراوانی در این بخش داشته اند، مصونیت زن را با محدودیت او اشتباه گرفته اند، سیمای مهربان اسلام و دست نوازش قرآن و بازوی حمایت مسلمانان راستین را در دفاع از نوامیس مسلمین نادیده گرفته و تلاش دارند این قشر وسیع و موثر جامعه بشری را به مکتب حیات بخش اسلام بدبین سازد، غافل از این که دختران ما به اسطوره علم و عفاف حضرت فاطمه معصومه (س) تأسی جسته و ایشان را زمینه ساز تعالی معنوی، اخلاقی و علمی خود قرار داده اند.

در این بیانیه آمده است: بدیهی است در چنین شرایطی دست اندرکاران فرهنگی کشور نیز باید تمام فرصتها را غنیمت شمرده و از تمام امکانات فرهنگی به منظور گسترش ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تبیین ترویج منش و شخصیت حضرت معصومه (س) بهره‎برداری کنند تا نسل جوان امروز ما آنچه را که دشمن با جنگ روانی در پی عفت زدایی می باشد دنبال نکنند و از تمامی حربه‎ها در امان باشند.

این بیانیه می‎‌افزاید: سازمان بسیج جامعه زنان نیز به عنوان گسترده ترین تشکل مردمی زنان و امن ترین جایگاه برای حضور موثر و سازمان یافته دختران، تربیت و ترویج فرهنگ عفاف و معرفی الگوهای فاطمی با اتکال به قدرت لایزال الهی و در پرتو عنایات خاصه حضرت زهرا (س) و حضرت معصومه (س) گام‎های موثری برخواهیم داشت و اجازه نخواهیم داد که دشمنان اسلام خون های پاک شهیدانمان را پایمال کنند و به اهداف شوم خود دست یابند.

انتهای پیام/75005/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول