اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سطح آموزش و پرورش فارس

ابعاد شخصیتی امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و شاه‌چراغ (ع) تبیین می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از برگزاری سخنرانی با موضوع شناساندن ابعاد و ویژگی‌های شخصیتی و زندگی امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در سطح آموزش و پرورش این استان خبر داد.

ابعاد شخصیتی امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و شاه‌چراغ (ع) تبیین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس، محمدحسین روزی‌طلب در مورد برنامه‌های این اداره کل در دهه کرامت اظهار داشت: با توجه به تعطیلی مدارس در این دهه بیشتر فعالیت آموزش و پرورش معطوف به ادارات آموزش و پرورش است.

وی از اجرای مراسم مختلف در این دهه ویژه ادارات آموزش و پرورش این استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها شامل تلاوت قرآن، سخنرانی، سلام به احمدبن موسی (ع) و ... است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از برگزاری مسابقه بزرگ خاطره‌نویسی از زیارت امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و احمد بن موسی (ع) ویژه فرهنگیان این استان خبر داد و اظهار داشت: تمام آثار توسط ادارات آموزش و پرورش جمع‌آوری و پس از داوری این آثار، منتخبان به مرکز استان معرفی می‌شوند.

وی عنوان کرد: منتخبان آثار برتر در مراسمی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

روزی‌طلب همچنین گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال بیش از 600 هزار صلوات توسط کارکنان ادارات آموزش و پرورش این استان تقدیم به ارواح مطهر حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (ع) و حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) می‌شود.

وی از ارسال دستورالعمل ویژه این دهه به تمام ادارات آموزش و پرورش خبر داد و عنوان کرد: در این نامه از ادارات خواسته شده است تا نسبت به تزیین اداره‌ها،‌ فضای مدارس و تابلوهای اعلانات با احادیث گهربار و مطالب مرتبط با حضرت احمد بن موسی (ع) و دهه کرامت اقدام کنند.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه کرامت آموزش و پرورش فارس همچنین از قرائت زیارت خاصه امام رضا (ع)، حضرت معصومه (ع) و حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در دهه کرامت در تمام ادارات آموزش و پرورش این استان خبر داد.

روزی‌طلب همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از بانوان این اداره کل در روز میلاد حضرت معصومه (ع)، تجلیل از حافظان و قاریان و مداحان برتر استان، تجلیل از فرهنگیان خادم افتخاری حرم مطهر شاهچراغ (ع) خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز از برگزاری سخنرانی با موضوع شناساندن ابعاد و ویژگی‌های شخصیتی و زندگی امام رضا (ع)، حضرت معصومه (ع) و حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در ادارات آموزش و پرورش خبر داد.

انتهای پیام/2448/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول