اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان:

فرهنگ علوی و رضوی پشتوانه جوانان در مقابل جنگ نرم است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: جوانان ایران اسلامی با پشتوانه فرهنگ علوی و رضوی در مقابل جنگ نرم دشمن ایستادند.

فرهنگ علوی و رضوی پشتوانه جوانان در مقابل جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه دومین جشنواره سراسری نمایش کوتاه زائر در این شهرستان با گرامیداشت دهه کرامت اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که توفیق عنایت کرد که با برگزاری دومین جشنواره سراسری نمایش کوتاه زائر میزبان زائران علی‌بن موسی‌الرضا باشیم.

وی با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در بخش‌های مختلفی برگزار می‌شود، افزود: افتخار برگزاری جشنواره سراسری نمایش کوتاه زائر به جنوب کرمان داده شد و برای دومین بار نیز این منطقه میزبان گروه‌های نمایش کوتاه زائر است.

حسینی تصریح کرد: بیش از 60 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید که به هیئت داوران ارائه شد و آنها با دقت زیاد آثار برگزیده را انتخاب کردند که امروز میزبان این گروه‌ها هستیم.

وی عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری این جشنواره که با نام علی‌بن موسی‌الرضا است، نقشی در گسترش فرهنگ رضوی در جامعه داشته باشیم و از این فرهنگ برای مقابله با جنگ نرم بهره ببریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطر نشان کرد: تحریم‌ها علیه ملت ما از ابتدای انقلاب اسلامی آغاز شد، اما ملت ایران در همه عرصه‌ها ثابت کردند که پشتیبان این نظام اسلامی هستند.

حسینی گفت: دشمن در جنگ نرم اعتقادات و افکار ما را هدف قرار داده است تا با تغییراتی که در آن ایجاد می‌کند، بتواند اعتقادات، مذهب و دین ما را از ما بگیرد و بر جامعه ما سلطه پیدا کند، البته راه به جایی نمی‌برد، زیرا ما فرهنگ علوی و رضوی را داریم و جوانانی که به این پشتوانه در مقابل آنها ایستاده‌اند.

انتهای پیام/80002/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول