اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

توسل به بصیرت توأم با حکمت اسلامی راه پیروزی در جنگ نرم است

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: اکنون در جنگ نرم دشمنان حضور داریم و توسل به بصیرت توأم با حکمت اسلامی راه پیروزی در این جنگ بسیار سخت است.

توسل به بصیرت توأم با حکمت اسلامی راه پیروزی در جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس مطهری پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان عضو گردان عاشورا در منطقه رزمایشی جنوب شاهرود اظهار کرد: اگر می‏‌خواهیم در برنامه‏‌ها و کارهای فردی و اجتماعی خود موفق شویم، باید به سیره و منش شهدا توجه کنیم و با الگوگیری از آنها، برنامه‌‏های خود را پیش ببریم.

وی افزود: شهدا راه و رسم سعادت و زندگی اسلامی را به ما آموختند و باید از آنها کمک و مدد بگیریم تا در زندگی مادی و معنوی خود موفقیت کسب کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با بیان خاطراتی از سرداران شهید دفاع مقدس، صیاد شیرازی و کاظمی اظهار کرد: این شهدای بزرگ‏وار از قافله شهدا جدا افتاده بودند، اما با تلاش و کوشش خود و توجه به سیره شهدا راه خدایی شدن را یافتند و خدایی شدند و نشان دادند که درهای باغ شهادت همچنان باز است.

لزوم حفظ ارزش‌‏های اسلامی و تحقق حکومت جهانی اسلام

مطهری با تأکید بر لزوم حفظ ارزش‏‌های اسلامی و تحقق حکومت جهانی اسلام، خطاب به حاضران بیان کرد: شما بسیجیان و همه بسیجیان جهان اسلام به فرموده امام راحل باید خود را برای گسترش اسلام و برپایی حکومت جهانی اسلام آماده کنید.

وی تأکید کرد: در برهه کنونی، بصیرت و معرفت برای همه به خصوص بسیجیان که حافظان ارزش‌‏های اسلام هستند، واجب است و باید بدان توجه لازم و کافی را داشته باشیم تا دشمنان را در شگردهایشان مغلوب و ناکام بگذاریم.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: اکنون در جنگ نرم دشمنان حضور داریم و باید با هوشیاری و بصیرت توأم با معرفت و حکمت اسلامی برابر این توطئه‏‌ها ایستادگی و جامعه را نیز در این راه کمک کنیم.

مردم در خلق حماسه اقتصادی نقش کلیدی دارند

کارشناس سیاسی سپاه مهدیشهر نیز گفت: مردم در تمام عرصه‌ها به ویژه در خلق حماسه اقتصادی نقش کلیدی دارند؛ همان‏طور که نقش تأثیرگذار خود را در 24 خرداد ماه و در خلق حماسه سیاسی به اثبات رساندند.

علیرضا ذوالفقاریان با اشاره به نقش مردم در خلق حماسه اقتصادی بیان کرد: نام‏گذاری امسال توسط امام خامنه‌ای به نوعی تعیین خط‏‌ مشی نظام برای مردم و سیاست‏گذاران است.

وی نقش مردم در خلق حماسه اقتصادی را کلیدی عنوان کرد و افزود: اینکه می‌گویند توسعه سیاسی توسط مردم باید محقق شود ولی توسعه اقتصادی وظیفه مردم نیست و بر عهده مسئولان است، دیدگاه غلطی است و نباید نقش مردم در توسعه اقتصادی نادیده انگاشته شود.

حماسه اقتصادی در چارچوب اقتصاد مقاومتی انجام پذیرد

این هادی سیاسی اظهار داشت: حماسه اقتصادی زمانی اتفاق خواهد افتاد که حرکت همه اجزای نظام اعم از حاکمیت و مردم در چارچوب اقتصاد مقاومتی انجام پذیرد که نتیجه این حرکت منسجم و هماهنگ مسئولان و مردم قطعاً کم‏رنگ شدن یا بی‏اثر شدن تحریم‌ها بوده و به دنبال آن، رشد و بالندگی اقتصاد ایران اسلامی را در پی خواهد داشت.

ذوالفقاریان تصریح کرد: حاکمیت می‌تواند با فرهنگ‌سازی در مصرف، کیفی‌سازی محصولات تولید ملی با تکیه بر دانش و فناوری بومی، توجه و حمایت از تولید ملی و سامان‏دهی بازار تولید در خلق حماسه سیاسی مؤثر باشد.

وی ادامه داد: مردم نیز باید استفاده از تولیدات داخلی را از اولویت‌های امور جاری زندگی خود بدانند و در افزایش تولید ملی چه از لحاظ تنوع و چه از لحاظ مقدار و در کیفی‌سازی تولید ملی نقش به‏‌سزایی ایفا کنند.

کارشناس سیاسی سپاه مهدیشهر اضافه کرد: همچنین مردم باید سرمایه‌گذاری‌های مالی خود را در تولید و کیفی‌سازی محصولات تولیدی متمرکز سازند تا هر چه بهتر این امر مهم تحقق یابد.

ذوالفقاریان با بیان اینکه برای خلق حماسه اقتصادی هنوز در ابتدای راه قرار داریم، گفت: تنها راه حل رسیدن به این مهم توجه به منویات امام خامنه‌ای در مسائل اقتصادی و توجه به اصل 44 قانون اساسی و هماهنگی دولت با مردم است.

انتهای پیام/2249/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول