اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

فعال‌سازی بقاع متبرکه بزرگ‌ترین عامل برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است

فرماندار تویسرکان امامزاده‌ها و بقاع متبرکه را یک امانت ارزشمند و با برکت دانست و گفت: فعال‌سازی بقاع متبرکه بزرگ‌ترین عامل برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

فعال‌سازی بقاع متبرکه بزرگ‌ترین عامل برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است

حسین‌علی شرکائی در حاشیه مراسم افتتاح بقاع متبرکه در شهرستان تویسرکان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تویسرکان، امامزاده‌ها و بقاع متبرکه را یک امانت ارزشمند و با برکت دانست و اظهار کرد: توجه به معنویات و مراکز مذهبی، ضریب سلامت جامعه را افزایش می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه بقاع متبرکه و امامزاده‌ها بخشی از ریشه‌های فرهنگی این ملت به شمار می‌روند، افزود: باید طوری عمل کنیم که همانند گذشته این کانون‌های معنوی مرکز نشر ارزش‌های اسلام باشند.

فرماندار تویسرکان گفت: همگرایی و هماهنگی نظام‌یافته دستگاه‌های اجرایی در چگونگی مدیریت برای تحقق این راهبرد یک امر ضروری است.

وی تصریح کرد: ارائه برنامه جامع و مستند از این مکان‌های مقدس برای آگاهی جامعه هم‌زمان با تبلیغ به شکل‌های مختلف نظیر تولید برنامه‌های فرهنگی و هنری باید از سوی متولیان امر به مردم عرضه شود.

شرکائی گفت: تحکیم ارتباط انسان با خداوند، تقویت روحیه تعاون و همکاری و ترویج فضایل اخلاقی از نعمات بسیار ارزشمندی است که از ارتباط با اهل بیت(ع) و نوادگان ایشان بر جامعه حاکم می‌شود.

وی فعال‌سازی این کانون‌ها را بزرگترین عامل برای مقابله با جنگ نرم دشمنان خواند و تاکید کرد: صیانت و توسعه ارزش‌ها فرهنگی دینی، اجتماع را از هرگونه هجمه‌ای مصون می‌دارد.

فرماندار تویسرکان با تقدیر از حمایت خیران نیکوکار مردم، گفت: مردم ایران اسلامی در هر برهه از زمان بر پشتیبانی از کشور با اقتدار در صحنه حاضر شدند و امروز نیز با ساماندهی امامزاده‌ها خیری جاودانه را به نیک ثبت کردند.

وی به وجود 42 امامزاده و بقعه متبرکه در تویسرکان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر با همت اوقاف و امور خیریه و حمایت و بی‌دریغ مردم ولایت‌مدار تویسرکان بازسازی و مرمت بقاع و امامزاده‌های تویسرکان رشد خوبی دارد.

انتهای پیام/89010/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول